Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ingen delgivning i hemmet just nu?

Hörde av en bekant idag som fått sms från KFM om delgivning (och ringt de direkt) att de just nu i Stockholm pga smitta inte gör delgivning i hemmet. Kan det verkligen stämma?

Hörde av en bekant idag som fått sms från KFM om delgivning (och ringt de direkt) att de just nu i Stockholm pga smitta inte gör delgivning i hemmet. Kan det verkligen stämma?
Jag väntar på delgivning, har 4 st som snart är 3 månader gamla, dem har inte kommit till mig ännu, vilket jag är mkt glad för! Bor i Småland dock och inte Stockholm men har gissat att det har med corona att göra att det är därför dem inte tagit tag i det

Jag väntar på delgivning, har 4 st som snart är 3 månader gamla, dem har inte kommit till mig ännu, vilket jag är mkt glad för! Bor i Småland dock och inte Stockholm men har gissat att det har med corona att göra att det är därför dem inte tagit tag i det

Då kanske det stämde, jag trodde det inte kunde stämma. Men efter dagens demonstration med flera tusen i Stockholm lär ju inte situationen bli bättre...

Delgivningsgänget är ute vad jag vet

Jag har märkt av samma. Känns som dom är 3-4 månader sena.

Kraven är glasklara ifrån myndigheterna - Känner du dig sjuk stanna hemma. Har du symptom - stanna hemma.

Så även om nu KFM gör dessa besök så är det naturligtvis färre som gör det eftersom att det är 15-20% utav myndighetsanställda som inte jobbar alternativt jobbar hemifrån. Det slår naturligtvis hårt (den procenten 20 hörde jag på Aktuellt) ingen aning om det stämmer.

Sen kan jag spontant tycka att det är efterblivet att ränna runt i folks hem under en pandemi. Alltså på riktigt? Visst folk är skyldiga pengar, men det kan ta mig fan vänta en stund.

Sen kan jag spontant tycka att det är efterblivet att ränna runt i folks hem under en pandemi. Alltså på riktigt? Visst folk är skyldiga pengar, men det kan ta mig fan vänta en stund.

Ja, eller påskynda en digital delgivning. Alla andra myndigheters ärenden går ju att lösa så.

Företag som sitter dåligt till ekonomiskt och har kunder som inte betalat håller nog inte riktigt med.
Man har ju möjligheten att skicka in kvittot själv också, eller ringa in.

Företag som sitter dåligt till ekonomiskt och har kunder som inte betalat håller nog inte riktigt med.
Man har ju möjligheten att skicka in kvittot själv också, eller ringa in.
Så då är det rimligt att äventyra folks liv? Du vet ju omöjligen om du själv är smittad eller om mottagaren är det. Detta vet vi

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp