Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Inga kompletteringar stort lån

Hej!

Vem brukar funka smidigast om inkomst stämmer med deklaration. Vill slippa kompletteringar.

Samla Lån 350,000

Inkomst 600,000
Blanco 600,000
Underskott 150,000

Ska samla ett synligt med dålig ränta.

Uc mellan 1-1.4

Bästa långivarna för att slippa allt med komplettering? Forex är värst vet jag. Kan ni lista er erfarenhet av andra så att jag sen kan välja rätt. Inte sökt än.

Bör väl få Ja på ansökan?

Hej!

Lån sökt för 2år sedan, där jag tog Forex. Inga kompletteringar behövdes.

Lån sökt för 1år sedan, där tog jag Remember och inte heller där behövdes några kompletteringar.

Tog lån för ca 1 månad sen hos Forex,
Inga kompletteringar alls. Lånade 350 tkr, vi är två på lånet, hade ca 300 rike i blancolån sen innan. Plus bolån på 3,2 mkr. Årsinkomst gemensamt på runt 8-900 tkr

finns det någon gräns som kraftigt minskar risken för kompletteringar? jag har för mig att jag har hört 200k tidigare?
helst skulle jag vilja söka 350k för att lösa ett dyrt lån på 300k (11,85%), men jag vill slippa kompletteringar denna gång (jag har ledigt just nu så min senaste lönespecifikation är från maj) jag kan ta ett lägre belopp om risken för komplettering är lägre

Förra året tog jag 390kr hos remember, behövde inte ge några kompletteringar

Hej

Funderar på lån och detta med medsökande jag har dåligt Uc men min medsökande har bra uc och funderar över om jag har medsökande som huvudsökande så jag blir medsökande så blir godkänd med lånet och frågan är kan jag ha mitt kontonummer för utbetalning och klart jag vill betala själv lånet för den som kommer stå som huvudsökande vill inte ha ngt med de att göra utan bara hjälpa mig,nära släkt eller så kan vi ta lånet på det och sedan ändra konto om det blir via autogiro .Ngn som vet

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp