Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Inga erbjudande ännu

Varför behöver du mer lån? Jag talar nu från erfarenhet. Skit i att låna mer. Låna aldrig mer om det verkligen inte är nödvändigt.
Du biter dig bara själv i arslet.

Känns bra när pengarna dimper in, men sedan ganska snart därefter är man på samma ruta igen fast med högre månadskostnad.

Min största stress efter alla lån man tagit genom tiderna är om man blir uppsagd. Då blir det kronkalle delux(om man inte hinner hitta ett nytt kneg innnan Akassan tar slut..)

Samlingslån är dock bra att söka för att få ner kostnaderna.

Känns som extremt många inte får på Lendo. Har Lendo börjat tappat via sina partners, bättre satsa all in på Santander eller Marginalen direkt ist?

Varför behöver du mer lån? Jag talar nu från erfarenhet. Skit i att låna mer. Låna aldrig mer om det verkligen inte är nödvändigt.
Du biter dig bara själv i arslet.

Känns bra när pengarna dimper in, men sedan ganska snart därefter är man på samma ruta igen fast med högre månadskostnad.

Min största stress efter alla lån man tagit genom tiderna är om man blir uppsagd. Då blir det kronkalle delux(om man inte hinner hitta ett nytt kneg innnan Akassan tar slut..)

Samlingslån är dock bra att söka för att få ner kostnaderna.
Det var ett samlingslån jag sökte till.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp