Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Information om Trustbuddy inkasso

Någon som vet om TB fortfarande har VK som inkasso? Jag har två lån hos TB på 5000 kr st som jag gärna skulle vilja bli av med istället för att förlänga varje månad.

Någon som vet om TB fortfarande har VK som inkasso? Jag har två lån hos TB på 5000 kr st som jag gärna skulle vilja bli av med istället för att förlänga varje månad.

Det kan jag bekräfta att de fortfarande har.

Jag har haft samma lån som du. Jag betala i oktober sista gång 1500kr! Äntligen. Gick inte att få en mindre belopp. I min fall

Jag lät alla mina 3 lån gå till vk, 15000:-. Ska betala totalt ca 20000:-, slog ihop alla 3 och betalar 1500:-/mån

Jag har två lån hos trustbuddy. på 5000 vardera. ska betala in 5970 * 2.

Mejlade dom att betalningen för båda lånen kommer ske inom 1 vecka. dock var förfallodatumet 31/8.

Får då till svar att jag ska förlänga båda lånen för 470 styck.

Men visst är det billigare för mig att låta dom gå till inkasso och sen betala av båda två?

går dom till inkasso hamnar extra avgiften på c:a 180+60 = 240 kr istället för 470.

Dom vill bara ha MER, jäkla lurendrejare!!

När de hamnar hos deras inkasso, läggs 900:- till skulden. Dock brukar de inte vara jättesnabba att skicka det dit.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp