Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Info om riktigt gamla skuldsaldon/ärenden.

Jag tänkte på betalningsföreläggande som inte gett utslag. Det är dom jag tyckte var så konstigt att dom inte gallrades bort. Men vi kanske ska skilja på föreläggande med och utan utslag då.
Det tror jag

Alla bf resulterar i någon form av beslut. Hur det blir med beslut om avvisning avskrivning eller överlämning vet jag inte.

Varför då? Vad är det som säger att man måste ha kunskap om alla aspekter och funktioner på sin arbetsplats?
Kompetens kallas det, du borde lära dig att det är viktigt att ha om man skall avancera inom sin arbetsplats , vilket jag förutsätter att många vill.

Så du kan precis allt inom ditt jobb/företag? Alla små regler på de olika avdelningarna?
Ja, mycket bred kompetens, och fick för två månader sen fick jag en roll i styrelsen på ett företag med cirka 90 man. Så jag tycker a r efter cirka 2 år ska kompetensen sitta om man skall ha en högre position utan utbildning.

Jag tänkte på betalningsföreläggande som inte gett utslag. Det är dom jag tyckte var så konstigt att dom inte gallrades bort. Men vi kanske ska skilja på föreläggande med och utan utslag då.

har det inte gett utslag så torde målet vara nedlagt och då läser jag det som tre år efter innevarande kalenderår.

Ja, mycket bred kompetens, och fick för två månader sen fick jag en roll i styrelsen på ett företag med cirka 90 man. Så jag tycker a r efter cirka 2 år ska kompetensen sitta om man skall ha en högre position utan utbildning.
Ja man får ju tycka det.
Jag har ingen som helst nytta av vissa regler och handläggningsprocesser, och att lära mig dessa kommer inte ge ett dugg. Kan tex i princip ingenting om konkurstillsynen även om det ligger hos kfm.

Oavsett vad som gallras och inte så kommer det inte vara sökbart på personnummer, men har man målnumret tror jag man får fram en del

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp