Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Inför skuldsanering

Dubbla den hyran skulle nog vara ett stort problem, tredubbla skulle innebära tvärstopp är min uppfattning

ja okej då är det bara att hålla tummarna. Å hoppas på att den som får min ansökan i handen kan ge mig en chans att börja om mitt liv om 5år. Och inte hjälpa nära och kära å faktiskt ta hand om sig själv först! Myndigheterna ska ta hand om sjuka osv inte anhöriga.

Dubbla den hyran skulle nog vara ett stort problem, tredubbla skulle innebära tvärstopp är min uppfattning
Men om man är många i familjen då? Vi är 2 vuxna 6 barn , bor i en 4a hyran e på 10500 Har vi en för hög hyra då om vi ska söka skuldsanering?

ja okej då är det bara att hålla tummarna. Å hoppas på att den som får min ansökan i handen kan ge mig en chans att börja om mitt liv om 5år. Och inte hjälpa nära och kära å faktiskt ta hand om sig själv först! Myndigheterna ska ta hand om sjuka osv inte anhöriga.
Har du sökt digitalt? Jag hjälper en vän som hamnar lite illa eller lite o lite mycket. Fick veta för några veckor sedan. Hon säger att det inte går att skriva personligt brev utan endast fylla i hur skulderna uppkommit bara att kryssa i men ingen utförlig beskrivning stämmer det?

Har du sökt digitalt? Jag hjälper en vän som hamnar lite illa eller lite o lite mycket. Fick veta för några veckor sedan. Hon säger att det inte går att skriva personligt brev utan endast fylla i hur skulderna uppkommit bara att kryssa i men ingen utförlig beskrivning stämmer det?
Stämmer inte.

Okej men nu är den ju ny än när du sökte ska kolla på den mer i morgon och alla skulder sa hon som ligger hos KFM kom upp redan bara att fylla i om man hade andra skulder på väg som inte låg där än.
Ska ju ha blivit smidigare man kanske tar anledningen när dom ringer och vill ha mer beskrivning.
Eller vilket menar du stämmer inte att fylla i rutorna om orsaken eller det personliga brevet?

Jag skrev allt i rutorna så det sk personliga brevet vävdes in där.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp