Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Inför mitt första samlingslån

Jaha, du är sjukskriven. Vilken otur. Jag har dock aldrig hört att Marginalen kräver kompletteringar.
Resurs Bank skriver om det är några kompletteringar. Brukar oftast vara lösenkrav, kan även vara lönespecifikationer. Kolla det med förmedlaren.

Men med den turen jag har skulle det förvånar mig om ingen strul kommer

Jaha, du är sjukskriven. Vilken otur. Jag har dock aldrig hört att Marginalen kräver kompletteringar.
Resurs Bank skriver om det är några kompletteringar. Brukar oftast vara lösenkrav, kan även vara lönespecifikationer. Kolla det med förmedlaren.

Jag skulle styrka id körkort pass vad jag fick i komplettering delen än så länge, och så var det utan lösekrav

Det blev resurs lite sämre ränta men hela beloppet skulle dom utbetalas, sen ville dom ha styrkt id som komplettering och det fick dom , så får se nu hur det blir om det blir godkänd
Eftersom Resurs endast krävde id så tror jag de nöjer sig med det.

Pandemitider verka som att alla är nojiga för att låna ut. Tur du fick andra erbjudanden. Som du säger inget e säkert nuförtiden

Jag har inga bra erfarenhet alls av marginalen.

2019 sökte jag lån direkt på deras hemsida, signerade skuldbrev direkt och satt sen och väntade tålmodigt på utbetalning. Efter 2 veckor hade inget kommit så jag ringde och frågade hur det gick så sa killen att det blev avslag ändå, dom meddela sig inte ens.

1 januari i år sökte jag lån via Lendo, valde marginalen och fick mail av dom med länk till skuldebrev, signerade direkt. Än idag har jag inte hört ett knysst, och pga ärendet 2019 tror jag nog dom har fuckat mig igen...

Ringde idag och frågade hur det gick, fick till svar att de blev avslag för cirka en vecka sen, trots att dom erbjöd via lendo.
Och att dom inte ens orkade meddela sig va ännu bittrare.

Skällde ut dom och sen la ja på, totalt menlösa pajasar att erbjuda lån och sen ge avslag, kommer aldrig att ha med det skräpföretaget att göra igen någonsin.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp