Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Inför mitt första samlingslån

Kommer jag få imon mejl när det är utbetald ? Eller får man inget mejl eller sms?

Marginalen är utan tvekan en av de bästa aktörerna. Jag har inte haft så många, men marginalen är min favorit iallafall. Enkla, snabba med utbetalning och väldigt bra kundtjänst :) Grattis!

Marginalen är utan tvekan en av de bästa aktörerna. Jag har inte haft så många, men marginalen är min favorit iallafall. Enkla, snabba med utbetalning och väldigt bra kundtjänst :) Grattis!

Tack, det var kamp och slit och mående tog stryk på detta att få till , hoppas jag kan komma på fötter wfter detta nu både psykiskt och fysiskt

Pratade imorse hon sa att det såg bra ut och förhoppningsvis kommer det innan veckan slut, så sade hon att man kunde få deras kreditkort utan ny uc dom kunde använda samma, så man har en liten buffert, vad tror ni har någon deras kreditkort nåt att ha?

Fannn nu ringde dom och ville ha massa kompletteringar, så jag ringde till advisa och drog tillbaka det helvete hur kan man ha en så jävla otur hela livet .... helvete

Är det Santander som är smidiga eller jag har fan tappat förtroende och allt just nu känns det som, jag behöver ju detta denna vecka fan

Dom vill ha körkort arbetsgivarintyg 3senaste löner
Angav du högre lön än var som visas på UC? Annars tycker jag inte det var så många uppgifter de ville ha, på mig så var det ingen komplettering för ett år sedan fick 350k, angav samma inkomst som UC.

Angav du högre lön än var som visas på UC? Annars tycker jag inte det var så många uppgifter de ville ha, på mig så var det ingen komplettering för ett år sedan fick 350k, angav samma inkomst som UC.
Jag angav typ det som stog på uc, men problemet är att jag just nu är sjukskriven senaste månader och ska börja jobba snart igen har fast kommunal jobb .... och jag skulle betala av alla skulder denna vecka ... det e inga konstigheter att man är sjukskriven men tyckte det e jobbigt med det sen kan dom kanske neka pga att jag e sjukskriven just nu

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp