Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Inför mitt första samlingslån

Jag har haft alla dom aktörerna du nämner och såväl Wasa som Forex, Marginalen och Santander var extremt smidiga att göra med, inga problem ingen krångel inga kompletteringar.

Jag har haft alla dom aktörerna du nämner och såväl Wasa som Forex, Marginalen och Santander var extremt smidiga att göra med, inga problem ingen krångel inga kompletteringar.

En till fråga det stog.inget om.lösenkrav eller så såg jag inte det, men i kreditavtalet som jag läste nyss står det bara att när du skrivit under betalar vi ut beviljade summan ,privatlån det borde väll betyda utan lösenkrav

En till fråga det stog.inget om.lösenkrav eller så såg jag inte det, men i kreditavtalet som jag läste nyss står det bara att när du skrivit under betalar vi ut beviljade summan ,privatlån det borde väll betyda utan lösenkrav
Inget lösenkrav då hade det framgått.

Om det hade varit lösenkrav så hade de begärt in uppgifter om övriga krediter som belopp Ocr och bankgiro

Aha förstår , nej jag gick vara vidare sen efter 5min fick jag mejl att logga in och skriva under skuldebrev och så var jag klar

Om du inte såg någonting om lösenkrav så ska det inte vara det. Ring förmedlaren på måndag annars och dubbelkolla. Vad gäller lånet i sig så kan du som sagt slappna av. Du behöver verkligen inte oroa dig, pengarna på kontot onsdag.

Om du inte såg någonting om lösenkrav så ska det inte vara det. Ring förmedlaren på måndag annars och dubbelkolla. Vad gäller lånet i sig så kan du som sagt slappna av. Du behöver verkligen inte oroa dig, pengarna på kontot onsdag.

Tack zaozi ja det e inget lösenkrav, tack för input

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp