Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Inför mitt första samlingslån

Det var ju tråkigt o höra , hoppas det inte blir så har ju ifs flera andra om det skulle skita sig som jag kan isf ångra och söka ifrån Santander exempelvis, men det e så många so. Skrev gott om Marginalen att det skulle bli stor besvikelse om det skulle skita sig på målsnöret nu när jag signerat och allt w beviljat

Du har fått många bra erbjudanden. Och detta kommer lösa sig ska du se.
Du har väldigt bra förutsättningar.
Och skulle det bli tokigt med marginalen så gäller din kreditupplysning i 30 dagar så du skulle kunna ringa dom andra du fått erbjudanden ifrån och låna därifrån istället.

Du har fått många bra erbjudanden. Och detta kommer lösa sig ska du se.
Du har väldigt bra förutsättningar.
Och skulle det bli tokigt med marginalen så gäller din kreditupplysning i 30 dagar så du skulle kunna ringa dom andra du fått erbjudanden ifrån och låna därifrån istället.

Tack för svar , ja det skulle bara vara så tråkigt att bli nekad nu när så många berömde marginalen och det gick ju väldigt smidigt med skulderbrevwt m.m och bra ränta

Grattis amiro! Kul de löste sig för dig!

Tack Larryboy det e tack vare dig med som hjälp med bra råd, jag hoppas det löser sig för dig med verkligen... sen har jag inte fått utbetalt än får hoppas på måndag det

Tack Larryboy det e tack vare dig med som hjälp med bra råd, jag hoppas det löser sig för dig med verkligen... sen har jag inte fått utbetalt än får hoppas på måndag det
För min del e de nog kört. Är tvungen att släppa allt har över 20 olika långivare så de håller inte. Surt att snubbla på mållinjen speciellt eftersom de första gången i mitt vuxna liv jag är utan anmärkning. Shit happens life goes on! Lycka till med allt och sköt dig nu!

För min del e de nog kört. Är tvungen att släppa allt har över 20 olika långivare så de håller inte. Surt att snubbla på mållinjen speciellt eftersom de första gången i mitt vuxna liv jag är utan anmärkning. Shit happens life goes on! Lycka till med allt och sköt dig nu!

Jag förstår att det är jobbigt , skulle hamnat med om jag inte skulle berättat mina 2 bästa vänner och flickvän o hennes föräldrar, och dom ställde upp och jag betalade av en del lån haeäde som du 20st och mådde skit , men kan inte du kolla med nära goda vänner familj som kan hjälpa tills ditt betyg och ff försvinner och sen betalar av dom och betala resten som är kvar ?

Jag förstår att det är jobbigt , skulle hamnat med om jag inte skulle berättat mina 2 bästa vänner och flickvän o hennes föräldrar, och dom ställde upp och jag betalade av en del lån haeäde som du 20st och mådde skit , men kan inte du kolla med nära goda vänner familj som kan hjälpa tills ditt betyg och ff försvinner och sen betalar av dom och betala resten som är kvar ?
De uteslutet de har hjälpt mig 100ggr.

De uteslutet de har hjälpt mig 100ggr.

Jag förstår men jag tycker ändå du får gå till dom och säga och försöka få en sista chans det e enda familj dom kommer hjälpa , trots att det känns pinsamt och man skäms som fan men det skulle jag säga ta modet gå o träffa o be om hjälp

30% i underskott men däremot har du ju knappt några lån alls så allt annat än massa bud hade förvånat mig.

Grattis <3

30% i underskott men däremot har du ju knappt några lån alls så allt annat än massa bud hade förvånat mig.

Grattis <3

Tack Terry, tack för hjälpen, brukar det bli problem med marginalen jag e nojig som fan, allt e ju underskrivet och gick smidigt m.m men man vet ju aldrig har ingen erfarenhet av sånt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp