- Meddelanden
- 1 493
- Mottagna reaktioner
- 433
- Poäng
- 557
Ringde dom igen, dom gick genom min ansökan i telefon och justerade lite men systemet tycker det är för hög risk ändå trots att allt bakas in i å allt, så börja han ställa massa frågor om varför jag tagit blanco och krediter och en normal kortkredit brukar ligga på runt 20 tusen sa han å när vi kom fram till att det blir avslag ville dom lägga på direkt. Nää, aldrig mer SBAB.. MEN...ringde direkt till min bank Swedbank, inte lika lång väntetid, trevlig kvinna i 50års åldern svarade och vi gjorde en ansökning om höjning i telefon och tog UC och bekräftade mina skulder å allt och värderarens namn som varit här förra veckan, sökte 1,8 miljoner, exakt samma som hos SBAB men nu med sämre score men hon sa allt såg bra ut och skulle kolla min bostadsrättsförenings ekonomi bara, skulle återkomma imorrn om lånenr på allt som skall lösas om allt såg bra ut. Fick känslan att det var 90% beviljat.. Fick logga in med BankID i luren å hon såg mina lån hos dom så hon måste sett mitt kontoutdrag oxå men nämnde ingeting om att det var väldig massa speltransakotioner.. Så verkar som det skall gå bra men får vänta till imorrn.
Swedbank räddade mej sist oxå då dom tog över lånen från SEB och höjde skulden i samband med det för ca 2,5 år sen. Återkommer med def. svar imorrn..håll tummarna för mej!
Swedbank räddade mej sist oxå då dom tog över lånen från SEB och höjde skulden i samband med det för ca 2,5 år sen. Återkommer med def. svar imorrn..håll tummarna för mej!