- Meddelanden
- 1 493
- Mottagna reaktioner
- 433
- Poäng
- 557
Äntligen har jag "Bra" UC score på 3,6 och bronsmedalj
och nu ska jag försöka höja mittbolån hos Swedbank och baka in BN(lån+kredit) mf på totalt ca 450 tusen.
Värderade min lgh för några dagar sedan och den är värd 2,3mille lågt räknat av Fastighetsbyrån. Nuvarande lån är på ca 1,25mille och tänkt söka höjning till 1,8mille. Just under 80% av värdet. Med nya amoreringskravet på 2% kommer jag ändå sänka mima kostnade på ca 8000kr/månaden.
Vad tror ni om chanserna? 480 inkomst, 75 underskott, 3ff och inget annat konstigt. Alla synliga blanco och kredit på 450 totalt.
Är rädd att dom ser alla köp på spelsajter på kontot och bedömmer hårdare. Och får jag avslag, är chanserna goda att nån annan storbank nappar på att ta över hela bolånet som inte ser speltransaktionerna?
I nödfall, får jag något napp på Lendo tro med uppgifterna ovan på ett stort samlingslån för mina dyraste krediter både synliga och osynliga? Måste ha minst 50 tusen närmast dagarna för att får lugn ett par månader.
Tacksam för lite inputs från er proffs
och nu ska jag försöka höja mittbolån hos Swedbank och baka in BN(lån+kredit) mf på totalt ca 450 tusen. Värderade min lgh för några dagar sedan och den är värd 2,3mille lågt räknat av Fastighetsbyrån. Nuvarande lån är på ca 1,25mille och tänkt söka höjning till 1,8mille. Just under 80% av värdet. Med nya amoreringskravet på 2% kommer jag ändå sänka mima kostnade på ca 8000kr/månaden.
Vad tror ni om chanserna? 480 inkomst, 75 underskott, 3ff och inget annat konstigt. Alla synliga blanco och kredit på 450 totalt.
Är rädd att dom ser alla köp på spelsajter på kontot och bedömmer hårdare. Och får jag avslag, är chanserna goda att nån annan storbank nappar på att ta över hela bolånet som inte ser speltransaktionerna?
I nödfall, får jag något napp på Lendo tro med uppgifterna ovan på ett stort samlingslån för mina dyraste krediter både synliga och osynliga? Måste ha minst 50 tusen närmast dagarna för att får lugn ett par månader.
Tacksam för lite inputs från er proffs