Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Imorgon tar vi långhelg.. :)

vad ska ni hitta på i helgen? Njuta av långledighet? Umgås med familj, släkt eller vänner? Åka bort på en liten minisemester?
Nu finns chans att vila upp sig lite, de kommer ingen post på några dagar. Superskönt! Om det går så ta en time ut, vila kropp och själ! Logga ut från allt och bara va!
Det ska jag göra så hörs på tisdag! Ha de gott alla och passa på och logga ut och koppla av! Kramar

Senast ändrad:
vad ska ni hitta på i helgen? Njuta av långledighet? Umgås med familj, släkt eller vänner? Åka bort på en liten minisemester?
Nu finns chans att vila upp sig lite, de kommer ingen post på några dagar. Superskönt! Om det går så ta en time ut, vila kropp och själ! Logga ut från allt och bara va!
Det ska jag göra så hörs på tisdag! Ha de gott alla och passa på och logga ut och koppla av! Kramar
Ska försöka att koppla av, ta promenader, umgås med familj och vänner.
Har bara två surdegar jag måste lösa imorgon.
Kram ❤️

Balkongen är pyntad med påsk/vårblommor och det finns fina buketter utplacerade i lägenheten, min käre sambo är också intresserad av blommor och åker gärna till sin kompis som har blomsterhandel. Han har också varit och köpt allehanda kött från naturbetesdjur som är lokalproducerat (han är noga med att det ska vara så och då betalar han det) han har även varit på Systemet och köpt massor av gott naturvin, så nu är lagren påfyllda, så jag är lyckligt lottad, mina pengar som jag får över efter löneutmätningen räcker till mycket.
Ikväll ska jag umgås med mina vänner och bekanta på stampuben i kvarteret och dricka lite gott vitt vin. Min snälle sambo betalar för mej, har ett kort som är kopplat till hans konto, även om han inte är med :) resten av helgen blir det mat, kanske går jag och sambon ut en sväng på stan och äter och dricker lite gott (ingen av oss har någon släkt att prata om), vila och långpromenader. Det ska bli så skönt att få lite ledigt, jag har jobbat så hårt. Jag hoppas att ni andra också får en fin Påskhelg, många kramar till er alla!

:( kramar
Är det något vi kan bolla tankar kring här på forumet? Kanske slå ihop våra kloka huvuden
Bara ett riktigt jobbigt inkassobolag som är omöjliga att resonera med när man är i knipa till skillnad från många andra. Man får nästan ett psykiskt sammanbrott dagligen av det faktumet att man betalar majoriteten av lön till lån avbetalningsplaner och kan inte få hjälp. Blir det utmätning så får de ju inte mer pengar utan mindre. Det är det som de inte förstår. Sorry för frustration i en för övrigt positiv tråd ❤️

Bara ett riktigt jobbigt inkassobolag som är omöjliga att resonera med när man är i knipa till skillnad från många andra. Man får nästan ett psykiskt sammanbrott dagligen av det faktumet att man betalar majoriteten av lön till lån avbetalningsplaner och kan inte få hjälp. Blir det utmätning så får de ju inte mer pengar utan mindre. Det är det som de inte förstår. Sorry för frustration i en för övrigt positiv tråd ??
Det är helt okej, det är bra du skriver ut känslor och lättar på trycket. Antar att det är ett inkassobolag vi ofta nämner som svåra att ha och göra med.
Jag hade problem med Svea och avida.
Ring igen, denna gång från dolt nr. Då kopplas du inte till samma handläggare. Deras system känner av tidigare samtal. Förklara att om du inte kan få hjälp med denna skuld så måste du släppa alla dina skulder till KFM. Även de "riktigt stora" överdriv skulder där. För då kommer de få vänta länge på att få ut nåt från KFM eftersom pengarna från utmätningen fördelas över de stora skulderna först. Så lägg bollen hos dom. Jag tror de kommer ge med sig när de fattar att detta! Styrkekram

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp