Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ikväll blir det ett helvete..korten på borden?:/

Kom hem sent och han hade somnat på soffan...försökte väcka han då blev han typ arg o somna om så gick o la mig...Sen kom han o la sig o då fråga han vad det va för brev jag fått från kronofogden..jag va ärlig o sa att det var en skuld jag fått hos trafikförsäkringen för det var det....Hans svar blev varför har du inte berättat???de där måste betalas.. Skulle precis hämta andan o berätta resten...då sa han kl e mkt måste verkligen sova vi får prata mer imorn...idag alltså.....Vill verkligen berätta allt men e så rädd för vad han kommer säga o göra...låta mig flytta,göra slut,bli skogstokig. Jag e så arg o ledsen på mig själv för jag satt mig i denna sits...hur kunde jag? Hur tänkte jag? Varför?

Idag ska jag ringa kronofogden för o höra exakt vad jag har som ligger där:/ o hur mkt jag har allt som allt :(

Kom hem sent och han hade somnat på soffan...försökte väcka han då blev han typ arg o somna om så gick o la mig...Sen kom han o la sig o då fråga han vad det va för brev jag fått från kronofogden..jag va ärlig o sa att det var en skuld jag fått hos trafikförsäkringen för det var det....Hans svar blev varför har du inte berättat???de där måste betalas.. Skulle precis hämta andan o berätta resten...då sa han kl e mkt måste verkligen sova vi får prata mer imorn...idag alltså.....Vill verkligen berätta allt men e så rädd för vad han kommer säga o göra...låta mig flytta,göra slut,bli skogstokig. Jag e så arg o ledsen på mig själv för jag satt mig i denna sits...hur kunde jag? Hur tänkte jag? Varför?

Idag ska jag ringa kronofogden för o höra exakt vad jag har som ligger där:/ o hur mkt jag har allt som allt :(
Bra start!! Berätta, berätta! Du kommer va mer arg och mer besviken om du ljuger för honom nu och det kommer göra allt mycket värre och svårare.

Hur går det för dig Tussan?

Hello Tussan
Hur går det för dig,jag går snart i dina skor.Måste lägga korten på bordet i snar framtid.:eek:

Kom aldrig nå annat tillfälle o berätta allt :( o jag fega ur...ush ja vet jag är dålig. Det enda han sagt är att han kan betala allt här hemma så får jag lägga mina löner på o betala bort det jag har....så på ett sätt fattar han väl??:/ denna lön komner 3 st avbetalnings planer försvinna samt 2 ärenden hos kronofogden...så ja e väl åå god väg :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp