Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ikano utbetalning

Det har skrivits en del om att Ikano Bank tar så lång tid på sig att betala ut samlingslån... Vill bara säga att mitt gick jättesmidigt ändå. Beviljat söndag em.
Skuldebrev och fullmakt var i brevlådan på onsdagen (post delas bara ut varannan dag). La på det tillbaka samma dag Onsdag ifyllt o klart. Utbetalt torsdag. Så fyra dagar trots postgången tycker jag är snabbt.

Det har skrivits en del om att Ikano Bank tar så lång tid på sig att betala ut samlingslån... Vill bara säga att mitt gick jättesmidigt ändå. Beviljat söndag em.
Skuldebrev och fullmakt var i brevlådan på onsdagen (post delas bara ut varannan dag). La på det tillbaka samma dag Onsdag ifyllt o klart. Utbetalt torsdag. Så fyra dagar trots postgången tycker jag är snabbt.
Kollade dem kontotransaktioner eller krävde kontoutdrag?

Kollade dem kontotransaktioner eller krävde kontoutdrag?
Nej inget sådant. Har ett lån tidigare hos dem och min inkomst är stadig sedan länge. Dessutom uppgav jag lägre inkomst än på UC.

Hade du lösenkrav eller fick du hela summan utbetalt ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp