Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ikano samla lån

Hej!

Någon som har erfarenhet av ikano bank, att samla lån? Har dåligt uc på 25.3, försvinner en massa fram till den 25 dec. Sen har jag fem kvar fram till maj.
Hade behövt samla en del lån helst denna månad. Kan eventuellt ha en medsökande som har lån där redan.

Är dom sura av sig eller bra och ha och göra med ?

Är det någon hur

Blir svårt med 25% UC men ska du söka är det väl ändå bäst att gå via förmedlare för störst chans.

Blir svårt med 25% UC men ska du söka är det väl ändå bäst att gå via förmedlare för störst chans.

Ja, tror det är rätt kört med att ansöka så, men tänkte om min medsökande kunde va ett plus om man endast söker där eftersom hon redan är kund. Usch, är så dumt allt man vill ju inte slösa en uc. Tror jag ska söka i dec eventuellt. Hade behövt 40-50 för att klara mig till dec

Ja, tror det är rätt kört med att ansöka så, men tänkte om min medsökande kunde va ett plus om man endast söker där eftersom hon redan är kund. Usch, är så dumt allt man vill ju inte slösa en uc. Tror jag ska söka i dec eventuellt. Hade behövt 40-50 för att klara mig till dec

Jag fick lån på Ikano med medsökande, hade 3 st anmärkningar, 9 st ff samt 13,7 i UC vid söktillfället.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp