J
Jonas76
Gäst
Poäng: 0
hej alla,
Ni som har lån via ikano bank... kan man logga in på deras hemsida och se sitt lån UTAN att behöva vara bank kund hos de? Alltså att man bara loggar in för att se sitt lån utan att ha konto, kort mm hos de.
De är lite svåra verkar det som
blev beviljad lån på 150k och det stod ingenting om lösenkrav eller kompletteringar. Accepterade erbjudandet via Advisa och fick hem fullmakt samt papper för inlösen. Kontaktade Advisa och handläggare sa att jag skulle bara skriva "nytt lån" och skicka in. Ringer Ikano och de säger att det är lösenkrav! Skriver jag nytt lån, blir det en ny låneansökan då!! Så kolla upp detta så ni inte får problem.
Tack för svar!
Ni som har lån via ikano bank... kan man logga in på deras hemsida och se sitt lån UTAN att behöva vara bank kund hos de? Alltså att man bara loggar in för att se sitt lån utan att ha konto, kort mm hos de.
De är lite svåra verkar det som
blev beviljad lån på 150k och det stod ingenting om lösenkrav eller kompletteringar. Accepterade erbjudandet via Advisa och fick hem fullmakt samt papper för inlösen. Kontaktade Advisa och handläggare sa att jag skulle bara skriva "nytt lån" och skicka in. Ringer Ikano och de säger att det är lösenkrav! Skriver jag nytt lån, blir det en ny låneansökan då!! Så kolla upp detta så ni inte får problem.Tack för svar!