Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ikano privatlån inloggning

hej alla,
Ni som har lån via ikano bank... kan man logga in på deras hemsida och se sitt lån UTAN att behöva vara bank kund hos de? Alltså att man bara loggar in för att se sitt lån utan att ha konto, kort mm hos de.
De är lite svåra verkar det som:( blev beviljad lån på 150k och det stod ingenting om lösenkrav eller kompletteringar. Accepterade erbjudandet via Advisa och fick hem fullmakt samt papper för inlösen. Kontaktade Advisa och handläggare sa att jag skulle bara skriva "nytt lån" och skicka in. Ringer Ikano och de säger att det är lösenkrav! Skriver jag nytt lån, blir det en ny låneansökan då!! Så kolla upp detta så ni inte får problem.
Tack för svar!

Jag har lån där,logga in med mobilt bankid så ser du ditt lån.

Ja precis ... bara att logga in. Ikano har jag bra erfarenhet av.. ligger efter o de har inte varit horribla i jakten på inbetalning har

Vill också veta detta. Tack till er som svarat. Så med andra ord, det räcker med att vara lånekund hos de för att kunna logga in? Man behöver inte vara bankkund?

Hur länge tar det för er att få lånet? Eller få det utbetalt till lånegivarna (lösen)
Väntat ett bra tag nu. På sidan (inloggad) står det 0 kr i lånesumma och sen klickar jag på det och då står det mer om mitt lån, ursprungligt belopp är som det ska, ränta och sånt ser jag

Hur länge tar det för er att få lånet? Eller få det utbetalt till lånegivarna (lösen)
Väntat ett bra tag nu. På sidan (inloggad) står det 0 kr i lånesumma och sen klickar jag på det och då står det mer om mitt lån, ursprungligt belopp är som det ska, ränta och sånt ser jag
De säger att lössen ska betalas till andra långivare genom 3 dagar efter de mottagit skuldebrev mm. Är du kund hos ikano eller bara lånekund?
Hur länge har du väntat?

De säger att lössen ska betalas till andra långivare genom 3 dagar efter de mottagit skuldebrev mm. Är du kund hos ikano eller bara lånekund?
Hur länge har du väntat?
Det har varit tjorv med kompletteringar så det borde komma in den här veckan. Stod inte alls om att det skulle vara nå kompletteringar på advisas (ikanos) erbjudande.
Fick inte veta kompletteringar på en gång utan dem skickade först om att dem ville ha lönespecar och sen var det arbetsgivarintyg. Ikano skickade bara med post och jag mailade in allt.
Edit: bara lånekund

Senast ändrad:
Nu står det rätta lånebeloppet (185.000) och verkar vara på gång :)
Men ska ringa Ikano ändå kanske

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp