Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ikano bank?

Är nyfiken på Ikano bank berätta era erfarenhet ni som har lån där!

vad har ni för ränta? Går den sänka? Berätta gärna :)

Undrar också här. Dom har ju höjt räntan ordentligt. Sitter och försöker hjälpa en anhörig om att ev kolla om dom kan sänka räntan.
Men för att kunna ringa i hans namn behöver jag fullmakt då han inte klarar såna samtal.
Någon som fått sänkt ränta vid ett befintligt lån?

Jag har provat sänka räntan hos Ikano 2-3 gånger. Både hotat med att slutbetala lånet annars och en annan gång frågat om jag får matcha räntan med ett annat erbjudande jag har.

Helt omöjligt, däremot verkar det vara jävligt enkelt för dom att höja räntan.

De är en av mycket få som erbjuder rak amortering. Dessutom mycket sjysta om man behöver hjälp under perioder. Fick amorteringsfritt under 6 månader som räddade ekonomin. Har inte lyckats sänka ränta tidigare och såklart följer de riksbankens styrränta. När sedan styrräntan går ner har man mycket bättre utgångsläge för atf förhandla.

De är en av mycket få som erbjuder rak amortering. Dessutom mycket sjysta om man behöver hjälp under perioder. Fick amorteringsfritt under 6 månader som räddade ekonomin. Har inte lyckats sänka ränta tidigare och såklart följer de riksbankens styrränta. När sedan styrräntan går ner har man mycket bättre utgångsläge för atf förhandla.

Rak amortering tycker jag personligen är det allra bästa när man tar lån. Exakt samma kostnad varje månad och inga krusiduller.

Rak amortering tycker jag personligen är det allra bästa när man tar lån. Exakt samma kostnad varje månad och inga krusiduller.
Det du skriver är ju att annuntitetslån är de bästa..? Rak amortering då sjunker månadskostnaden varje månad.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp