Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ikano bank sökte på advisa

Jag scanade/fotade in avtalet och mailade in, har lagt på lådan med, undrar om det räcker med en kopia per Mail. Hur gjorde du?

Inte stått på advisa eller hos ikano att de vill ha kompletterande så antar att det inte behovs. Har ju sökt med medsökande som har extremt bra uc.
Om dem behöver mer så skickar dem brev om det. För mig var Ikano/Advisa otydliga. Dem ville ha lönespec och sen ville dem ha arbetsgivarintyg. Men är nog olika, beroende på förutsättning. Jag hade mycket högre nuvarande lön än taxerad. Va nog därför.

Om dem behöver mer så skickar dem brev om det. För mig var Ikano/Advisa otydliga. Dem ville ha lönespec och sen ville dem ha arbetsgivarintyg. Men är nog olika, beroende på förutsättning. Jag hade mycket högre nuvarande lön än taxerad. Va nog därför.
Aha

Det har väl jag med, men min sambo står på kontraktet med, har inga lån, inga ff, helt skuld fri

Så antagligen därför inget sådant krävs för mig nu då

Fick du ut fet ackumeldersde belopp som du fyllt upp med eller låne belopp alltså för mig 50 000 jämnt. Det blir ju inte exakt 50k utan typ 40.
Jag vet inte riktigt vad du menar. Fick beloppet som blev kvar efter dem hade betalat alla BG betalningar och summan stämde

Ah men tänkte de lånen jag ska betala uppgår till 40 då får jag ut resterande 10, de sänker inte låne summan till exakta beloppet tänkte jag :)

Jo jag skickade skuldebrevet via post men fotade lönespec och arbetsgivarintyg och skickade det på mailen. Men det hade kanske nog gått bra att göra allt på mailen kanske? Vet inte. En gång svara dem att jag behövde komplettera. Besked via post. För mig iaf
(Pengarna blev utbetalda först sen fick jag brev i brevlådan om besked) :p

Jo jag skickade skuldebrevet via post men fotade lönespec och arbetsgivarintyg och skickade det på mailen. Men det hade kanske nog gått bra att göra allt på mailen kanske? Vet inte. En gång svara dem att jag behövde komplettera. Besked via post. För mig iaf
(Pengarna blev utbetalda först sen fick jag brev i brevlådan om besked) :p

Ahh dröm, vill bara logga in och se att det är utbetalt,

Självklart la jag det på lådan 17.15 och lådan tömdes 17.00, hoppas bilköerna i Sthlm innerstad kan vara till hjälp ngn gång annars får man vänts till efter helgen

Höjningen av lönen ger mindre förbättringar på UC än vad man tror, men framför allt kommer du bli oerhört intressant för bankerna så fort du har hyfsad UC. Det är den absolut viktigaste parametern minus ditt underskott gällande hur mycket lån du kan ta.

hur intressant är man med 4st ff men med 91000 underskott av kapital?

Min inkomst har höjts från 14,000 netto per månad till lite över 20,000 nu netto, kanske ska jag försöka hanka mig fram det här året och vänta på nästa års deklaration som då blir för detta år?

Eller ska jag vänta tills inkomstdeklaration 1 kommer i mars och sen se hur UC ser ut nånstans i april/maj och försöka beta av en del på framförallt kreditkorten? (Som jag förstår är en riktig "bov")

Vad tycker ni alla experter här inne?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp