Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Idrott och spelmissbruk

Har god lust sätta in lönen på någon annans konto

Ju längre du går med problemet desto värre blir det. Blir ju ett tyngre svek isåfall.
Vad händer om han ser post eller vill kolla ditt konto?

Vad hade du tänkt/gjort om din man var i din situation!

Jag lovar att det blir bättre om du berättar! Du får lätta på trycket och ja ske eventuellt sova bättre på nätterna?

Berätade precis för min far. Men inte vågat för min man som du säger sveket mot honom är det värsta. Om jag mår bra just nu inte alls men. Hoppas han orkar. Min far ska nog komma över i helgen för att jag är ett så ryggrads lös att jag inte vågar.

Bra att din far vet om det!
Jo, det blir ett svek oavsett men bättre att vara ärlig! Om han vill leva med dig så förlorar ni båda på att inte berätta! Du förlorar pga massa ränta på övriga lån.

Ska ge dig ett förslag som kan låta finare. Va ångerfull och visa verkligen att du ångrar ditt beteende vilket jag tror att du gör!
Föreslå att belåna upp bostaden. Den summan du är skyldig kan du amortera ner bostadslånet. Säg 100 000. Du tar 5000 kr i.månaden från din lön! Det blir mindre än 2 år

Pratade nu med min man han kommer ta alla skulder och amortera av rakt av.. Fick 2 val. Betalatillbaks eller dra ett streck. Valt att betalatillbaka men lite i taget. Hans kommentar jag är besviken på dig men vi löser det här det är 1 år mer av amortering på bostad. Herregud fattar inte att han bara konstatetat och räknst på det så snabbt han jobbar iofs på revitions firma men i alla fall. Ska gå igenom det när han kommer hem vill fortfarande inte inse att jag klantat till det så in i helvete. Kapade tråden för dig förlåt. Men han förtjänar inte denna misären.

Han amorterar dom utan att vi belånar bostaden vår buffert på 100 k men han va glad över att det inte va värre...... Önskar att jag kunde va en bättre fru som han förtjänar.

Senast ändrad:
Vilken man du har! Uppskatta det!
Vad skönt att det löste sig och vi alla gör ju fel. Jag har ju själv spelskulder på över 350000 kr på ingenting!

Det kunde faktiskt ha varit värre! Visa nu att du har lärt dig av dltt misstag, hans tillit till dig har såklart minskat men nu får du motivaton att bevisa!:)

Ä jag försökte hänga med men fattar tyvärr inte alls vad det handlar om? :)

Läser du allt får du en bild har suttit med min man och betalat av alla minna lån med vår buffert. Kan juvsäga att jag är illamående av mitt betende 100 k.. Berätade för min far idag om minna spel skulder. Han erbjöd sig lösa dom privat med. Och ja tänker ofta att jag inte förtjänar en så bra man. Han tar över hela min ekonomi på min egen begäran. =D

Läser du allt får du en bild har suttit med min man och betalat av alla minna lån med vår buffert. Kan juvsäga att jag är illamående av mitt betende 100 k.. Berätade för min far idag om minna spel skulder. Han erbjöd sig lösa dom privat med. Och ja tänker ofta att jag inte förtjänar en så bra man. Han tar över hela min ekonomi på min egen begäran. =D
Nu förstod jagFörsökte läsa hela men hängde inte med riktigt. Underbart att ha både en underbar förälder och en sån man. Var rädd om dem.. såna "växer inte på träd"

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp