tack igen för att ni finns!Soffan, det är äkta och sann kärlek! Blir så glad av ditt inlägg! Idag visade jag för pappa, papper efter papper...Säkert 25 fakturor med inkasso, avbetalningar, sms lån. Jag såg hans bedrövelse men han sa: 'jag kan nog hjälpa dig, det är sista gången jag kan så lova att aldrig mer ta ett lån! Du kommer få jobba och kämpa men kom till mig om det är något!' Är så evigt tacksam, men det var lätt värsta och jobbigaste grejen hittills i mitt liv. Frågan är: klarar man det på egen hand eller måste man få hjälp professionellt? Är så livrädd att inte klara detta nu utan falla tillbaka. Belinda: du vet att jag hejar och står bakom dig. Jag finns om du vill höra av dig. Tack alla!
För några årsen så kom min fru och berättade att hon hade strulat till våran ekonomi ordentligt och att vi skulle få våra löner utmätna,hon kom alltid hem före mig så hon tog alltid in posten, så jag märkte aldrig att vi fick från inkasso eller kfm, visst vart jag arg och besviken på henne men jag fick inte ens tanke att lämna henne,vi tog tag i detta tillsammans och nu ca 2år efter så har vi inte en skuld kvar, så nu sparar vi lika mycket som dom drog på våra löner.Och fast hon gjorde en dum sak så älskar jag min fru och hon är en fantastik mamma.