Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Idag släpps bomben!!! Måste berätta för min sambo!

Jag undrar så hur det går för dig jasse??

Hej alla och tack för ert stöd! Jo jag berättade efter en helg fylld av gråt och ångest. Han blev besviken såklart, ledsen och förbannad till en början. Han pratade med min pappa som sa "varför gick du inte till mig, visa mig vad du har kan jag kanske hjälpa dig". Jag gråter, trodde de skulle hata mig! Vet inte än om pappa kan eller vill hjälpa mig när jag lägger fram papperena på bordet, men att han ens säger så, det trodde jag aldrig! 'Det jag är besviken på är att du inte kom till mig direkt' sa han. Älskade pappa. Sambon och jag har lite att jobba med om vi ska klara det här, vi får se. Han känner sig sviken. Jag hade aldrig gått till pappa själv, på ett sätt är jag tacksam att han gjorde det. Samtidigt är skammen till mina föräldrar jobbig. Vi får se hur detta slutar, jag lever i alla fall :) tack igen för att ni finns!

Vad glad jag blir!! Du ser!! Mamma och pappa hatar inte en för pengar!! Lycka till nu med sambon!!

starkt jobbat.det kommer bli bra och gå bra.
blir glad för din skull.
styrke kram

Jag är så glad och stolt över dig Jasse, jag gråter när jag läser det du skriver, nu är det min tur, håll tummarna för mig!

För några årsen så kom min fru och berättade att hon hade strulat till våran ekonomi ordentligt och att vi skulle få våra löner utmätna,hon kom alltid hem före mig så hon tog alltid in posten, så jag märkte aldrig att vi fick från inkasso eller kfm,visst vart jag arg och besviken på henne men jag fick inte ens tanke att lämna henne,vi tog tag i detta tillsammans och nu ca 2år efter så har vi inte en skuld kvar, så nu sparar vi lika mycket som dom drog på våra löner.Och fast hon gjorde en dum sak så älskar jag min fru och hon är en fantastik mamma.

Soffan, det är äkta och sann kärlek! Blir så glad av ditt inlägg! Idag visade jag för pappa, papper efter papper...Säkert 25 fakturor med inkasso, avbetalningar, sms lån. Jag såg hans bedrövelse men han sa: 'jag kan nog hjälpa dig, det är sista gången jag kan så lova att aldrig mer ta ett lån! Du kommer få jobba och kämpa men kom till mig om det är något!' Är så evigt tacksam, men det var lätt värsta och jobbigaste grejen hittills i mitt liv. Frågan är: klarar man det på egen hand eller måste man få hjälp professionellt? Är så livrädd att inte klara detta nu utan falla tillbaka. Belinda: du vet att jag hejar och står bakom dig. Jag finns om du vill höra av dig. Tack alla!

Soffan, det är äkta och sann kärlek! Blir så glad av ditt inlägg! Idag visade jag för pappa, papper efter papper...Säkert 25 fakturor med inkasso, avbetalningar, sms lån. Jag såg hans bedrövelse men han sa: 'jag kan nog hjälpa dig, det är sista gången jag kan så lova att aldrig mer ta ett lån! Du kommer få jobba och kämpa men kom till mig om det är något!' Är så evigt tacksam, men det var lätt värsta och jobbigaste grejen hittills i mitt liv. Frågan är: klarar man det på egen hand eller måste man få hjälp professionellt? Är så livrädd att inte klara detta nu utan falla tillbaka. Belinda: du vet att jag hejar och står bakom dig. Jag finns om du vill höra av dig. Tack alla!

Det skadar knappast att kontakta en skuldrådgivare så du får råd om att hantera ekonomin bättre i framtiden, om du har spelmissbruk eller liknande i bagaget bör du söka hjälp för det annars är det lätt hänt att hamna lika djupt ner i dyn igen eller rent av i en värre sits.

Bra om det löser sig för dig.

Detta var ju en sannsaga, efter att hon undanhållit dig kfm som jag antar prickade dig med som medlåntagare; så fixade ni det på två år. Undrar hur många par som klarar biffen sådär. Detta är vad alla strävar efter att uppnå. Och det är möjligt ska man tro. lycka till alla

För några årsen så kom min fru och berättade att hon hade strulat till våran ekonomi ordentligt och att vi skulle få våra löner utmätna,hon kom alltid hem före mig så hon tog alltid in posten, så jag märkte aldrig att vi fick från inkasso eller kfm, visst vart jag arg och besviken på henne men jag fick inte ens tanke att lämna henne,vi tog tag i detta tillsammans och nu ca 2år efter så har vi inte en skuld kvar, så nu sparar vi lika mycket som dom drog på våra löner.Och fast hon gjorde en dum sak så älskar jag min fru och hon är en fantastik mamma.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp