Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Idag släpps bomben!!! Måste berätta för min sambo!

Tack Nina! Tror dock inte reaktionen kommer bli den tyvärr... Jag kommer bli lämnad och det som gör mig mest ledsen är att inte få se min son varje dag :( kommer sakna huset jag bor i och allt runt omkring... Men sveket mot min son är det som smärtar mest, hugger i bröstet rent fysisk smärta är det.

jag förstår dig.men kom ihåg att din son älskar dig oavsett.o du e en bra mamma eller hur.du har inte svikit din son.jag har barn 12 o 15 år.så känslan av vara värdelös o dålig mamma fanns där men nu kommer det ibland i vissa situationer.men dom älskar en ändå.
vi finns här när du vill ha råd o stöd.så bara skriv när du vill.

aclc, när du släppte dina lån, släppte du alla lån du hade? Dvs blancolån också? Kan du om du har lust berätta lite hur allt gick till? Bor du ihop med någon hur räknade de era inkomster tillsammans och hur mycket får du behålla? Kom de från kronofogden hem till er? Jättetacksam för svar, jag kommer att hamna där väldigt snart!

Hej!! Ja jag släppte allt, bara bestämde mig för att inte betala ett enda lån till.. Då upptäckte jag att jag hade ganska mycket pengar över så jag har ett litet lån som det är 4000 kr kvar på som jag tänker betala av på för det är drygt 300 kr / månad. Sen sparar jag så mycket jag kan. Tar ut en del pengar så inte kfm ska kolla mitt konto och ta dom.. Dom som är snabbast till kfm är sms lån men allting tar en väldig tid har gott 5 månader nu och det är först nu som jag ska få löneutmätning.. Det kommer först papper på delgivning. Skriv på och skicka in. Sen kommer det ett papper på utslag senare ett papper på skuld hos kfm..dom ringer från alla inkassobolag men jag svarar ej.. Efter skuldpappret tog det några veckor sedan fick jag papper på att jag skulle redovisa inkomster och utgifter. Jag gjorde det och sen efter ytterligare 3 veckor kom ett papper på att utredningen var klar. Jag får behålla ett förbehållsbelopp på 15000 kr., jag är själv med min dotter.. Har bil som jag fick behålla annars inget av värde ansåg dom.. Det kom ingen hit så allt har gott smidigt tycker jag.. Tycker att jag får behålla ok med pengar med.. Fick dra av för dagisavgifter och bensin till jobbet... Jag hyr bostad vet ej hur det fungerar om man har köpt!! Jag kommer få min första utmätning nu och väntar spänt på om man får behålla övertid och extra arbete eller hur det fungerar.. Min största farhåga är att chefen eller någon annan på mitt jobb ska få veta.. Skäms ihjäl isåfall men tror att ingen vet än iallafall!! Sen vill jag inte träffa brevbäraren heller för hen måste ju verkligen undra!! Bara fråga på om du undrar.. Jag har fått jättemycket stöd och råd här på forumet!! Lycka till!!

Jasse!! Hur har det gott?? Är det ok med dig?

Tusen tack för ditt svar, jag kommer att må mycket bättre när jag släppt allt, känns så himla skönt att ha er här och få stöd! Du ska inte skämmas det finns fler än du som är i samma sits, på mitt jobb vet jag 2 som har löneutmätningar och de pratar om det, men jag själv skulle aldrig våga göra det! Hoppas allting går smidigt! Är bara så himla rädd för att de ska komma hem till mig, har iofs inget av värde men ändå, det skulle nog kännas så kränkande! Tack än en gång för att du svarade, kram

Hej!! Ja jag släppte allt, bara bestämde mig för att inte betala ett enda lån till.. Då upptäckte jag att jag hade ganska mycket pengar över så jag har ett litet lån som det är 4000 kr kvar på som jag tänker betala av på för det är drygt 300 kr / månad. Sen sparar jag så mycket jag kan. Tar ut en del pengar så inte kfm ska kolla mitt konto och ta dom.. Dom som är snabbast till kfm är sms lån men allting tar en väldig tid har gott 5 månader nu och det är först nu som jag ska få löneutmätning.. Det kommer först papper på delgivning. Skriv på och skicka in. Sen kommer det ett papper på utslag senare ett papper på skuld hos kfm..dom ringer från alla inkassobolag men jag svarar ej.. Efter skuldpappret tog det några veckor sedan fick jag papper på att jag skulle redovisa inkomster och utgifter. Jag gjorde det och sen efter ytterligare 3 veckor kom ett papper på att utredningen var klar. Jag får behålla ett förbehållsbelopp på 15000 kr., jag är själv med min dotter.. Har bil som jag fick behålla annars inget av värde ansåg dom.. Det kom ingen hit så allt har gott smidigt tycker jag.. Tycker att jag får behålla ok med pengar med.. Fick dra av för dagisavgifter och bensin till jobbet... Jag hyr bostad vet ej hur det fungerar om man har köpt!! Jag kommer få min första utmätning nu och väntar spänt på om man får behålla övertid och extra arbete eller hur det fungerar.. Min största farhåga är att chefen eller någon annan på mitt jobb ska få veta.. Skäms ihjäl isåfall men tror att ingen vet än iallafall!! Sen vill jag inte träffa brevbäraren heller för hen måste ju verkligen undra!! Bara fråga på om du undrar.. Jag har fått jättemycket stöd och råd här på forumet!! Lycka till!!
Hur mycket blev det till kronofogden? Och hur många bet.anmärkningar? Hur lång tid kommer det ta att bli skuldfri, tror du?

Har nog 15 bet anmärkningar men blir fler!! Vet ej hur lång rid det kommer ta att bli skuldfri men ca 3-5 år.. Än är allt inte inne men än så länge ca 70000 kr.. Hamnar nog på ca 150000 när allt är klart tror jag..

Lämnar en person en för att man får lägre inkomst, får en skuld, handlat fel och fått problem eller liknande, så är det ändå ingen förlust. Då har personen aldrig älskat en.

Kärlek handlar inte om vilken inkomst min flickvän har. Älskar jag henne så gör jag det oavsett om hon har problem med socialbidraget eller är tennisstjärna.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp