- Meddelanden
- 1 393
- Mottagna reaktioner
- 588
- Poäng
- 597
Men det kanske gäller någon annan, intressant att veta om någon kan svaraAah..nej huset är en gåva och endast han som ägare.
Men det kanske gäller någon annan, intressant att veta om någon kan svaraAah..nej huset är en gåva och endast han som ägare.
Höj upp bolånet och lös skulderna.Min partner är den bästa..han vet vi kommer förbi detta..men upp till mig nu o bevisa
Min högsta dröm..men bankerna säger nej pga av 1,2 miljoner i blancolån ju..så för att inte sätta min partner i skiten..som inte vetat om mitt missbruk så väljer jag o själv gå underHöj upp bolånet och lös skulderna.
Förstår nog inte vad du menar o vill ha svar på? VänligenMen det kanske gäller någon annan, intressant att veta om någon kan svara
Aah..dåligt ställt har jag!! Har dock haft återbäringen som buffert för o kunna betala varje månad..men nu är dom slut..vi är båda låginkomsttagare..har det okej..men kan aldrig unna oss något dyrt..kärlek o mat o kläder till barnen prioriteras. Handlar aldrig till mig självAtt inte släppa allting och behålla 2-3st som du fortfarande betalar på är bara dumt.
Du kommer få löneutmätning och då anses du få behålla det du behöver till hyra, mat och andra omkostnader. Dock inte till andra skulder..
Om du ändå gör det så ser det ju inte så bra ut hos KFM när du ska söka skuldsanering då du ändå haft råd att betala på 2-3 andra krediter/skulder? Då anses du ju inte ”ha det så dåligt att du behöver en sanering” då du verkar ha det gott ställt.
Kanske är ute och cyklar men på senaste kommentarerna så verkade det som att ni pratade om det. Annars misstolkade jag det.
Samt med tre barn o låga löner så får ej kalkyler hos banken för bolån igenom. Känns surt som f.n när vi har ett hua med övervärde. Därför jag är orolig att dom tar huset så fort kfm är efter migMin högsta dröm..men bankerna säger nej pga av 1,2 miljoner i blancolån ju..så för att inte sätta min partner i skiten..som inte vetat om mitt missbruk så väljer jag o själv gå under
Om han är bäst så förstår han och hjälper dig i detta.Min högsta dröm..men bankerna säger nej pga av 1,2 miljoner i blancolån ju..så för att inte sätta min partner i skiten..som inte vetat om mitt missbruk så väljer jag o själv gå under
Du äger inte huset så huset kan inte utmätas???Jag vet inte, det står något om huset är skaffat för gemensam boende...Det borde du kolla lite närmareFörstår nog inte vad du menar o vill ha svar på? Vänligen
Äger han huset själv så är det ju han som lånar upp på det och att du har 1.2 i skuld spelar ju mindre roll dåOm han är bäst så förstår han och hjälper dig i detta.