Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Idag släpper jag allt!!

Nej, KFM kollar inte UC. Det är du och dom du är skyldig som ska rapportera in vilka skulder som finns. Det skadar inte att söka skuldsanering nu, du kan söka hur många ggr som helst. Och nämn inte att du spelat någonting förra veckan, du slutade spela förra året officiellt. Och rör inte spel hädanefter.
Okej..men dom ser ju mina transaktioner på spel under en vecka..innan dess ett år spelfri o ett år till innan dess..eller ska man inte lägga in dom nytagna smslånen i ansökan kanske..o ta dom stora summorna som är några år gamla?
Drömmen är att belåna upp huser. Har stort övervärde..men ingennsom beviljar om jag står som medsökande. Partnern har bra uc men inte så hög lön tyvärr..sen låta partnern ha full kontroll över min lön o konto o allt..fy nu närmar sig påminnelserna snart. Såå rädd här

Okej..men dom ser ju mina transaktioner på spel under en vecka..innan dess ett år spelfri o ett år till innan dess..eller ska man inte lägga in dom nytagna smslånen i ansökan kanske..o ta dom stora summorna som är några år gamla?
Drömmen är att belåna upp huser. Har stort övervärde..men ingennsom beviljar om jag står som medsökande. Partnern har bra uc men inte så hög lön tyvärr..sen låta partnern ha full kontroll över min lön o konto o allt..fy nu närmar sig påminnelserna snart. Såå rädd här
Min partner är den bästa..han vet vi kommer förbi detta..men upp till mig nu o bevisa

Alla lån ingår oavsett om du uppger dom eller ej

Inte alls säkert att dem begär in kontoutdrag det gjorde dem i inte för mig så själva spel grejen kan du nog komma undan med där problemet blir istället att det är väldigt ny tagna lån så det är ingen tydlig brytpunkt från ditt låne beteende

Inte alls säkert att dem begär in kontoutdrag det gjorde dem i inte för mig så själva spel grejen kan du nog komma undan med där problemet blir istället att det är väldigt ny tagna lån så det är ingen tydlig brytpunkt från ditt låne beteende
Tack..det var lite så jag tänkte oxå..

Att inte släppa allting och behålla 2-3st som du fortfarande betalar på är bara dumt.

Du kommer få löneutmätning och då anses du få behålla det du behöver till hyra, mat och andra omkostnader. Dock inte till andra skulder..

Om du ändå gör det så ser det ju inte så bra ut hos KFM när du ska söka skuldsanering då du ändå haft råd att betala på 2-3 andra krediter/skulder? Då anses du ju inte ”ha det så dåligt att du behöver en sanering” då du verkar ha det gott ställt.

Kanske är ute och cyklar men på senaste kommentarerna så verkade det som att ni pratade om det. Annars misstolkade jag det.

Tack..det var lite så jag tänkte oxå..
Du kan ju dock beroende på storlek betala av dem senaste lånen du tog där och då blir ju ditt senaste lån betydligt längre ifrån än vad det är just nu!
Men krävs ju att du kan nolla de nya skulderna

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp