- Meddelanden
- 963
- Mottagna reaktioner
- 373
- Poäng
- 487
De kommer att landa på 650-700 kr.Hur mycket skulder har du sammanlagt?om du nu vill dela med dig om det ?
De kommer att landa på 650-700 kr.Hur mycket skulder har du sammanlagt?om du nu vill dela med dig om det ?
Har du haft utmätning länge nu? Lycka till, hoppas de går bra!Ska börja ansöka om skuldsanering nu med!mitt hamnar på ca 900 000
Jag fick ett liknande samtal. Väldigt trevlig handläggare som ställde frågor om hur jag tänkte göra framöver, om jag trodde att det var mer på väg in till KF mm. Helt "ofarligt" samtal och ganska skönt att prata med den myndighet man skall ha kontakt med några år framöver.Han frågade hur mina tankar går, om jag ska släppa mer till kf, varför det har blivit som det blivit, om jag har kontakt med en skuldrådgivare. Sen berätta han att han kollat om jag har några utmätningsbara saker. Frågade vart jag jobbade. Han informerade att de kontaktat arbetsgivare mm. Sen sa han att jag skulle få blanketter o fylla i för löneutmätning näsa vecka på posten och att jag hade tills en 27 på mig att fylla i den. Och om det var något jag undrade över skulle jag ringa på det nummer jag fick av han. Jättetrevlig!