Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Idag ringde kronofogden

Ska börja ansöka om skuldsanering nu med!mitt hamnar på ca 900 000

Haft utmätning 1år.men var tvungen att gå ner till 75% pga min värk och fibro. Sökt sjukersättning på 25%.

Han frågade hur mina tankar går, om jag ska släppa mer till kf, varför det har blivit som det blivit, om jag har kontakt med en skuldrådgivare. Sen berätta han att han kollat om jag har några utmätningsbara saker. Frågade vart jag jobbade. Han informerade att de kontaktat arbetsgivare mm. Sen sa han att jag skulle få blanketter o fylla i för löneutmätning näsa vecka på posten och att jag hade tills en 27 på mig att fylla i den. Och om det var något jag undrade över skulle jag ringa på det nummer jag fick av han. Jättetrevlig!
Jag fick ett liknande samtal. Väldigt trevlig handläggare som ställde frågor om hur jag tänkte göra framöver, om jag trodde att det var mer på väg in till KF mm. Helt "ofarligt" samtal och ganska skönt att prata med den myndighet man skall ha kontakt med några år framöver.

De flesta jag ringt har nog tyckt att samtalet varit ganska ofarligt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp