- Meddelanden
- 8
- Mottagna reaktioner
- 2
- Poäng
- 6
Tack för att du delar med dig av detta! Grät när jag läste. Herregud vad det känns som att jag är på botten. Har stor skam, och ångest. Men det är nu det ska vända, för oss alla! ❤️Jag har precis gjort samma resa som dig. Jag berättade för min sambo och föräldrar bara för några veckor sedan så vet precis vad du går igenom.
Jag var rädd att min sambo skulle lämna mig och ett tag tänkte han nog göra det men idag är vår relation bättre än den någonsin har varit konstigt nog. Men för första gången under våra sju år tillsammans kan jag vara 100% ärlig. Jag har också börjat gå till en psykolog och börjat äta antidepressiva men ändå känns livet bättre än innan.
Idag är det han som öppnar all post och jag döljer ingenting längre. Min situation är betydligt värre än din med skulder på över 600.000 och det mesta ligger hos inkasso med avbetalningsplaner som jag inte har råd med. Just nu har jag släppt en hel del till kronofogden och väntar på att komma till skuldrådgivare för att få hjälp med att skicka in en ansökan om skuldsanering.
Det kommer bli bra och jag hejar på dig! Du har tagit det största steget genom att berätta ❤️