Stort tack för dina fina ord och ett enormt stort grattis till dig själv och jäkla bra jobbat! Ja, frihetskänslan är bättre än all lyxkonsumtion eller diverse beroenden i världen!Det är bara till att gratulera, grymt bra jobbat Visst är det skönt att vara skuldfri? Vad du en gör sätt dig inte i den situationen igen. Det är inte värt det.
Själv är jag helt skuldfri. Har även lyckats betala in hela bolånet så jag är helt skuldfri Allt jag köper nu sparar jag till om det är något dyrare. Aldrig mera lån, eller avbetalning för min del. All inkomst som kommer in nu äger jag själv. Inga banker eller låneinstitut som ska ha sitt. Det är en jäkla skön känsla.

Tack så mycket!Starkt jobbat!
Tack snälla fina svalan!Grattis bra gjort!
Tack snälla, snart är du där också fina vän!Grymt jobbat, glad för din skull fina …
Hejja! Skönt att vi är i samma läge! Bra jobbat själv får man väl säga!!! Nu njuter vi!Mycket stiligt! Jag känner igen känslan! Den är värd att kämpa för!![]()
Åh bästa fina och alltid så uppmuntrande själ, låter helt fantastiskt att du är framme om 5 år också! Kommer kännas som en evighet och du kommer kanske vilja ge upp emellanåt men vi finns här under tiden när det känns hopplöst och firar framgången med dig när du är i mål!Mycket bra gjort...
Jag fortsätter att kämpa på ..
Jag hoppas att vara skuldfri åtminstone om 5 år,helst tidigare..