Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Idag är det tungt

Usch... idag är det verkligen nattsvart.
Semester, inga pengar, massa obetalda räkningar. Den ständiga kampen att hålla huvudet över ytan.
Och nästan det värsta: att jag har ingen att prata med. Jag kan inte berätta för nån...
Imorgon kanske det känns bättre.
Kan vi inte peppa varann så vi orkar?

Usch... idag är det verkligen nattsvart.
Semester, inga pengar, massa obetalda räkningar. Den ständiga kampen att hålla huvudet över ytan.
Och nästan det värsta: att jag har ingen att prata med. Jag kan inte berätta för nån...
Imorgon kanske det känns bättre.
Kan vi inte peppa varann så vi orkar?

Förstår dig samma här semester o inga pengar en obetald skuld på 3200kr men 200kr på kontot när ska man få ett liv igen som inte fylls utav ångest o sömnlöshet vi får stötta varandra

Hemsk sits hade god ekonomi förut men började att spela vann jättebra i början men nu bara förluster o ingen i min omgivning vet om mitt beroende som ger mig ångest varje Dag

Hemsk sits hade god ekonomi förut men började att spela vann jättebra i början men nu bara förluster o ingen i min omgivning vet om mitt beroende som ger mig ångest varje Dag

Du kommer fixa det, även om man i stunder som denna inte ser någon ljusning alls. Ibland tänker jag att jag borde jobbat hela sommaren och plockat ut semestern i pengar, men jag har ju barnen att tänka på samtidigt. Helt omöjligt att göra rätt val. Mina barn är små som tur är och förväntar sig ännu inte några större aktiviteter. Men det kommer ju ändras och jag har bestämt mig att detta är fan den sista sommaren jag mår så här! Jag ser förhoppningsvis en ändring under tidig höst och allt jag gör för att nå dit gör jag för min familj.

Ja ni inte kul när man sitter med sina skulder och vänder ut och in på allt
Har en vecka kvar innan semester och obetalda skulder , men måste få dessa veckor för att orka sedan igen.
Just nu går jag från ena jobbet till det andra , har inte varit hemma sedan i fredags kväll,
kommer hem imorgon (måndag)
Kortar semester några dagar och går in på extrajobb behöver ha ett jämt flöde på pengar
Hoppas ni ändå trots allt får några veckor med vila . Kram på er

Ja ni inte kul när man sitter med sina skulder och vänder ut och in på allt
Har en vecka kvar innan semester och obetalda skulder , men måste få dessa veckor för att orka sedan igen.
Just nu går jag från ena jobbet till det andra , har inte varit hemma sedan i fredags kväll,
kommer hem imorgon (måndag)
Kortar semester några dagar och går in på extrajobb behöver ha ett jämt flöde på pengar
Hoppas ni ändå trots allt får några veckor med vila . Kram på er

Kram till dig med Tröttmössa. Förstår att du måste vara trött som sliter så med två jobb.
Jag gör mitt bästa för att hålla uppe fasaden uppe och det sliter, men jag har inget annat val.

Nej detta är hemskt blivit en riktig ond cirkel känns svår att bryta sig ur känns som livet är helt förstört bara att kämpa vidare jobbar också en del extra för att kunna betala allt men inget blir över så tröttsamt att vrida o vända på varje krona! Men vi kämpar vidare Kram på er

Kram till dig med Tröttmössa. Förstår att du måste vara trött som sliter så med två jobb.
Jag gör mitt bästa för att hålla uppe fasaden uppe och det sliter, men jag har inget annat val.

Håller också fasaden uppe men hur länge orkar man går isär inombords

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp