Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ica banken

Sökte lån idag via Lendo och fick erbjudande på 325.000 hos Ica (det jag sökte)
Varit inne och läst massa trådar och dem verkar ganska bra bortsett från extra betalningar.
Är det ofta dem vill ha in massa kompletteringar? Skrivit rätt lön till och med lite i under kant men har 2 dåliga månader i rad nu med vab och sjukskrivning pga bruten arm så lite orolig att dem strular där trots att man kan se grund lönen.
Och skickar dem brev ännu om det dem vill ha in eller sköts allt via nätet nu?
Gör inget om dem skickar massa vill bara att det ska gå snabbare och inte behöva vänta på posten

Fortsätt läsa trådarna så hittar du svaren :)

Sökte lån idag via Lendo och fick erbjudande på 325.000 hos Ica (det jag sökte)
Varit inne och läst massa trådar och dem verkar ganska bra bortsett från extra betalningar.
Är det ofta dem vill ha in massa kompletteringar? Skrivit rätt lön till och med lite i under kant men har 2 dåliga månader i rad nu med vab och sjukskrivning pga bruten arm så lite orolig att dem strular där trots att man kan se grund lönen.
Och skickar dem brev ännu om det dem vill ha in eller sköts allt via nätet nu?
Gör inget om dem skickar massa vill bara att det ska gå snabbare och inte behöva vänta på posten
Hade dem för ca 1 år sedan. Noll krångel vid ansökan, utbetalning och löpande amortering. Skickade in lite lönespec bara och pengarna kom ca 2-3 dagar senare, och allt via nätet. De är som sagt lite oflexibla vid extra inbetalningar men annars ganska ok. Lite sur på deras kreditkortskostnader dock, så jag undviker dem om jag kan.

Hade dem för ca 1 år sedan. Noll krångel vid ansökan, utbetalning och löpande amortering. Skickade in lite lönespec bara och pengarna kom ca 2-3 dagar senare, och allt via nätet. De är som sagt lite oflexibla vid extra inbetalningar men annars ganska ok. Lite sur på deras kreditkortskostnader dock, så jag undviker dem om jag kan.
Okej tack så mkt!

Funkat bra för mig med, var inget krångel vid ansökan, betalade ut ganska snabbt har jag för mig och jag förhandlade även ner räntan lite när jag haft dem ett tag.
Har dock aldrig amorterat extra.

Funkat bra för mig med, var inget krångel vid ansökan, betalade ut ganska snabbt har jag för mig och jag förhandlade även ner räntan lite när jag haft dem ett tag.
Har dock aldrig amorterat extra.
Tackar!

Det känns som att det är färdigt va?
Eller ni som har haft det har det varit så för er med och dem granskar eller vill ha in kompletteringar efter detta?

Bilagor

• Screenshot_20210927-083335.png
    Screenshot_20210927-083335.png
    106.2 KB · Visningar: 198
Fortsätt läsa trådarna så hittar du svaren :)
Varför så arg Krelf? Det var av all välmening, finns tonvis med material i frågan och jag respekterar våra vänners tid här på forumet att inte behöva svara på samma sak elvatusen gånger, det förstår väl du också? :) Du verkar ha fått hjälp dock vilket glädjer mig!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp