Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ica banken - utöka med ytterligare 100 000?

Du får lån var som helst skulle jag tro. Lite sämre ränta jämfört med innan Pga ett par uc på kort tid.
1: ring ica banken och kolla med de
2: sök på Lendo eller Advisa och ta bästa erbjudande

jag hade nog kört på nummer 2 alternativ

lycka till

så du tror att någon bank erbjuder det när jag tagit ett lån för en månad sen?

Hur funkar lendo, om jag ansöker om ett belopp men banken kan ge ett lägre. Erbjuder dom det då?

så du tror att någon bank erbjuder det när jag tagit ett lån för en månad sen?

Hur funkar lendo, om jag ansöker om ett belopp men banken kan ge ett lägre. Erbjuder dom det då?
Ja de kommer erbjuda mindre om de inte kan erbjuda hela beloppet

Min erfarenhet är att man kan kan bli erbjuden både den sökta summan, lägre och högre samt kreditkort som man inte bett om. Allt hänger på kreditvärdigheten.

Skulle söka nu på lendo eller advisa :) du kommer få erbjudanden! Sen kanske vänta å betala på dessa i minst ett halvår för att sedan söka samlingslån å slå ihop till ett!! Lycka till!!

Låneförmedlare om inte ICA kan utöka utan ny FF.

Jag andvände lendo och fick ett erbjudande via Forex till önskat belopp.
Har fått skuldebrev och signerat med bank id.
Kan vara att jag behöver komplettera med lönespec.

jag hoppas verkligen inte det finns något som kan sätta käppar i hjulet när jag tagit mig så lågt i processen.

vad tror ni?

Hej igen,

Jag skapade som sagt ett inlogg för att se min UC score.
Och den är enligt följande:

Jag har 0,9% i kreditbetyg.
Mycket bra ligger den på.

När jag loggade in där så ser jag att min höjning till 245 000 inte syns än, utan det är endast min första ansökan på 185 000 från början på maj.

Jag har fortfarande inte hört något alls från Forex.
Jag mailade in min lönespec i förebyggande syfte och fick endast svaret att en handläggare skulle kika på det.

Tror ni jag kan nekas i den manuella granskningen eftersom jag tog ett lån i Maj (dvs rätt nyligt)...
eller bör det hela inte vara någon fara eftersom att jag har den värdighet jag har?

Forex är ju sämst i form av återkoppling samt att man inte kan följa hur det går..
Man vet inte om man blir godkänt eller inte... bara det som är viktigt för mig att veta, om jag blir godkänd eller ej, inte när pengarna kommer.

Fick ett SMS nu om att kontakta Forex och dom ville veta syftet med pengarna.
Men kunde inte säga något mer än så..
Man får ringa in till dem och kolla allt eftersom sa hon..

Borde inte vara några problem så länge du inte ljugit om din inkomst eller annat.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp