Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ica banken löser dom in smslån/krediter?

Hej,

jag har gjort en ansökan via advisa och har fått ett lånerbjudande från flera banker, jag tänkte eventuellt ta ica banken, någon som vet mer hur dom fungerar? snabba? löser dom in smslån/krediter?

Samt sköter ica banken allt digitalt? med avier? signering osv

tack!

Senast ändrad:
Jag har två lån hos ICA och jag signera digitalt och lånen dras via autogiro. Jag tycker det funkar smidigt. Jag använde pengarna till vad jag ville, hade inget lösenkrav.

Perfekt! Någon aningn om hur lång tid det tog? Jag signerade och gjorde klart det nu.

Dom är ganska smidiga så länge du inte är intresserad av att amortera extra eller lösa ett lån i förtid. Då är dom absolut värst på marknaden och rent av oseriösa i mitt tycke så jag kommer undvika dom i framtiden. Men annars sköts allt digitalt fast utbetalning sker till ett konto i deras bank och sen får du själva föra över till eget konto.

Okej, då vet jag, får man hem något brev att man tagit lånet och så? eller går allt digitalt?

Mitt va bara digitalt. Inga papper hem i brevlådan.

Jag har också Ica banken då dem gav mig bäst ränta, gick ganska snabbt har jag för mig även fast dem skulle lösa lån åt mig för hela beloppet.
Har autogiro och lätt att logga in och följa lånet om man nu vill det.

Har dock inte amorterat extra så har inget att säga om det. Annars är jag nöjd.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp