ICA banken bolån?

Är det ngn här som har sitt bolån hos ICA banken?
Erfarenheter?

Jag skulle gissa att dom är svår/har god kreditkontroll (beroende på hur man ser det)
Jag har aldrig sett ett ärende där en fastighet eller bostadsrätt haft lån i icabanken.

Varför får man inte eller varför gör ICA banken det så besvärligt om man vill amortera ned lånet snabbare?

Jag skulle gissa att dom är svår/har god kreditkontroll (beroende på hur man ser det)
Jag har aldrig sett ett ärende där en fastighet eller bostadsrätt haft lån i icabanken.
Ok, funderar ev att flytta befintligt bolån i augusti 2024 om jag inte blir nöjd med det som Swedbank kommer erbjuda i ränta när bindningstiden är slut.

Varför får man inte eller varför gör ICA banken det så besvärligt om man vill amortera ned lånet snabbare?
Hur gör de det besvärligt? Om du t ex betalar mer, bokförs det mot nästkommande månad och inte på kapitalskulden?
Vi har billånet hos Ica banken och tack och lov är vi klara med det i aug-sept.

Hur gör de det besvärligt? Om du t ex betalar mer, bokförs det mot nästkommande månad och inte på kapitalskulden?
Vi har billånet hos Ica banken och tack och lov är vi klara med det i aug-sept.

Jag har läst här i forumet att det är besvärligt för människor med ICA banken att amortera extra på tex. blanco och billån.

Om jag betalar 2500 kr i månaden på ett lån hos ICA banken med autogiro eller e-faktura och jag för en månad betalar in 5000 kr, då vill jag att skulden minskar med 2500 kr.

Ok, funderar ev att flytta befintligt bolån i augusti 2024 om jag inte blir nöjd med det som Swedbank kommer erbjuda i ränta när bindningstiden är slut.
Testa går. Funderar på byte själv

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp