Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ibland så, fort som satan på med spelpaus igen.

Hejsan, vill bara dela med mig, har spelat till och från jätte länge, förlorat ex antal hundra k, så hade jag sparat ihop till buffert ett år som spelfri. Så idag gick mitt spelpaus ut :/ hade 38 tusen på sparkontot som jag lyckats fått undan under året, så nu tänkte jag, jag spelar lite, pang! 28 kvar på kontot, skit en gång till, pang 18 kvar på konto! Pang 164 kvar på kontot, fort som satan på med spelpausr igen! Sånt trodde jag bara hände andra inte mig själv. Lovade mig själv nu att aldrig mer sätta in en krona och njuta av detta! Ha en bra kväll alla!

Vilken ångest! Har spelat en del till och från i livet men aldrig drabbats av ”speldjävulen” och hamnat i ett missbruk men lider med dig! Har du prövat att ta proffesionell hjälp?

Borde verkligen ändras så att man kan spärra sig längre än ett år... lätt att trilla dit igen

Ja spelpaus borde gälla för evigt men att man efter 1 eller 2 år kan ansöka om att få spärren borttagen. Men då med 3 månaders karens eller liknande. Så att man hinner få "goda" stunder och gå in och avbryta ev. upphävande.

Ja, helt sjukt hur spelpaus är utformat nu. Efter ett år kan du gå in, ta bort spärren och sen spela direkt... sinnessjukt

Som sagt bör vara löpande med en karenstid alternativt att man måste göra ett aktivt val en vecka innan det löper ut om man aktivt vill avsluta eller låta det automatiskt förlängas.

Att man kan få spärren upplöst direkt innebär egentligen att man inte har någon spärr.

Idag måste man ju faktiskt ta bort den för att kunna sätta den på ett år igen.

Skrev om det direkt det infördes, horribelt system utan förståelse för problematiken. Någon som kontaktat spelpaus om detta?

Som sagt bör vara löpande med en karenstid alternativt att man måste göra ett aktivt val en vecka innan det löper ut om man aktivt vill avsluta eller låta det automatiskt förlängas.

Att man kan få spärren upplöst direkt innebär egentligen att man inte har någon spärr.

Idag måste man ju faktiskt ta bort den för att kunna sätta den på ett år igen.

Skrev om det direkt det infördes, horribelt system utan förståelse för problematiken. Någon som kontaktat spelpaus om detta?

mejlade spelpaus nu.

gör det ni också på registrator@spelinspektionen.se

Vilken ångest! Har spelat en del till och från i livet men aldrig drabbats av ”speldjävulen” och hamnat i ett missbruk men lider med dig! Har du prövat att ta proffesionell hjälp?

Ts vann 164 tusen, sen spärrade h*n sig igen :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp