Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ibland blir man så glad

hittade ett H&M konto där jag ligger plus och kunde helt plötsligt köpa ett par byxor och en tröja! Då blir man glad.
Frågade mannen om pengar till klippning igår! Han slog bakut och skrek att jag aldrig får ett öre mer av honom! När jag försiktigt sa att KFM räknar ju på din inkomst så därför får jag så stor utmätning. För KFM räknar med att min man tar den största delen i försörjningen. Då blev han ännu mer arg o sa att han skulle lösa det på annat sätt! Han skulle inte straffas för att han tjänar mer ansåg han.. han skulle bråka med polisen så de skyndar på ärendet. Jag frågade- vad hjälper det utmätningen från KFM? Då sa han - det vet väl inte jag?
Ja sa att polisen inte kan påverka min löneutmätning.
Ringde till KFM och la korten på bordet idag. Berättade allt och förklarade att vi inte hade gemensam ekonomi och har aldrig haft det. Men regler är regler. Att de skillde så mycket på min uträkning och deras fick jag inget svar på! Men jag har snart ett par hela byxor att ha på mig! :)

Gubben din verkar inte klok!! Att du kan leva såhär! Allt måste väll vara bättre än att vara under samma tak som honom.

Kommer inte riktigt ihåg din historia men dra därifrån prata med kommunens skuldrådgivare så får du hjälp med ekonomi o kontakt med soc. De hjälper säkerligen till med lägenhet.

Kan förstå din man lite grann också, för det var väl urkundsförfalskning i botten
Men har han nu valt att leva vidare med dig så ska han ju inte bete sig som ett svin och utöva makt över dig
Du försöker ju reda ut allt och då borde han stötta dig istället
Men behöver han reda ut sina känslor kanske med? Menar gå och prata med någon?
Får du det inte bättre tycker jag du ska lämna honom för nånstans så blir det inte bättre av att nån behandlar en som skit och när man gifter sig så är det i både NÖD och lust

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp