Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

I väntans tider.

Lider med dig. Hur är läget socialt, familj, boende, jobb?
Ne alltså allt är helt ok. Blev 100% bättre av att bara erkänna för mig själv att jag behöver göra något. Frugan vet så allt är lugnt. Har ett bra välbetalt jobb, kör övertider titt som tätt. Så iaf en 5K extra varje månad löser ja när utmätningen tagit sitt.

Jag hoppas innerligt att du får sanering och med det en ny chans att börja om. 52 år är ingen ålder ändå. Får du sanering och är skuldfri om 5 år så har du chansen att fira din 60-årsdag med tacksamhet och stolthet att du lärt dig av dina misstag. Lycka till!

Jag hoppas innerligt att du får sanering och med det en ny chans att börja om. 52 år är ingen ålder ändå. Får du sanering och är skuldfri om 5 år så har du chansen att fira din 60-årsdag med tacksamhet och stolthet att du lärt dig av dina misstag. Lycka till!

ja alltså jag kommer ju söka sönder deras system tills de tröttnat och ger mig. Skit lång väntetid bara.

ja alltså jag kommer ju söka sönder deras system tills de tröttnat och ger mig. Skit lång väntetid bara.
Antar att de får in många ansökningar därav den långa väntetiden kanske.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp