Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hyresvärden blåser mig på värmen (elkostnader).

Inte ens fyrsiffrigt? Alltid under 1000 kr? @Insatt

Men har dom permanent bytt någon form av vattenburet system till direktverkande el?

Jag antar det. Men alla elementen i lägenheten var gamla så dom lyfta bort dom gamla (nya kom inte på plats) under tiden fick vi ha el radiatorer.

Spontant är det helt okej för mig jag har inga problem med ett stambyte även om det var jobbigt utan vatten och toalett när vi kom hem ifrån BB.
Det som irriterar mig är ju att om jag betalar för värme i min hyra då borde ju värmen fatiskt ingå med mer än en hundralapp...

Jag antar det. Men alla elementen i lägenheten var gamla så dom lyfta bort dom gamla (nya kom inte på plats) under tiden fick vi ha el radiatorer.

Spontant är det helt okej för mig jag har inga problem med ett stambyte även om det var jobbigt utan vatten och toalett när vi kom hem ifrån BB.
Det som irriterar mig är ju att om jag betalar för värme i min hyra då borde ju värmen fatiskt ingå med mer än en hundralapp...

Men under tiden? Har du elradiatorer fortfarande eller har dom fått till något annat?

Någonstans (årsavgift) har man ju betalat för att borra bergvärmebrunnar och underhåll för systemet, men för bostadens individuella elförbrukning, nej, aldrig.

Ah, bostadsrätt med gemensamhetsel?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp