Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hyresrätt och skulder

Beror helt på om dom tar UC eller Bisnode/Creditsafe.

Jag har blivit godkänd på två hyreskontrakt med snarlika förutsättningar som dig fast lite mindre inkomst. Den ena tog endast Creditsafe så då var det ingen fara; på den andra var det en "finare" hyresvärd som tog Bisnode och där hade jag dåliga förutsättningar i form av flera förfrågningar men blev godkänd där också.

Det är väl endast om de tar UC på dig som dom vet om att du har skulder; om dom nu inte får för sig att fråga om varför ditt underskott är högt vilket jag antar att det är.

Beror helt på om dom tar UC eller Bisnode/Creditsafe.

Jag har blivit godkänd på två hyreskontrakt med snarlika förutsättningar som dig fast lite mindre inkomst. Den ena tog endast Creditsafe så då var det ingen fara; på den andra var det en "finare" hyresvärd som tog Bisnode och där hade jag dåliga förutsättningar i form av flera förfrågningar men blev godkänd där också.

Det är väl endast om de tar UC på dig som dom vet om att du har skulder; om dom nu inte får för sig att fråga om varför ditt underskott är högt vilket jag antar att det är.
Den ville jag skulle skicka in "Min UC", har skickat in alla papper nu och hoppas på det bästa. Detta gäller lägenhetsbyte, har inga hyres skulder.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp