Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hyresrätt och bekännande av synder

1.6 millar. Säkert 500k av dessa är räntor.
Ja, räntan gör allt så mycket värre och hur de gått upp senaste tiden :'( Men jag hoppas du har en hyresvärd som går att komma överens med, förstår stressen över ekonmin för den hänger över mig med varenda jävla dag..Jag tar fullt ansvar men svårt när skulderna knappt minskar

Det borde gått om alla förutsättningar är på plats. Med det sagt gör jag det inte jätteofta, osäker om jag haft någon sådan under 2022.
Det är mycket som felat hos KFM för mig. Jag har ju nämnt att dom dragit och fördelat 2000 kr för mycket en månad med.
Så ni verkar ha lite problem här och där.

”ett tredje världskrig eller en solstorm som slår ut all” det enda jag ser i det du skriver är att du önskar hela världen olycka för att DU ska slippa betala din skulder som DU själv förorsakat. Det är ganska egoistiskt. Istället för att hoppas på såna saker borde du hoppas på att en dag vakna upp och inse att du är en pappskalle som borde ta tag i saker istället. Det är inte synd om dig. Inte nånstans. Blir mäktigt irriterad på att du hoppas på olyckor i världen istället för att ta tag i ditt liv. Patetiskt. Hoppas du lärt dig en läxa om du nu blir hemlös
Va?

Vadå va? Snubben skrev att han önskar ett tredje världskrig eller en solstorm så alla råkar illa ut men där han slipper betala sina skulder
Det är hjärnan som reagerar med att hitta lösningar för inre konflikter, då reagerar den som brainstorming, hittar på alla (o)möjliga lösningar för att ta bort konflikten. Våra hjärnor är inte kapabla att acceptera att det inte finns någon lösning, de fortsätter tankeverksamhet tills en lösning har funnits. Att ha en fantasilösning som beskrivits är aldrig seriöst. Tycker det var modigt att skriva och ventilera. Och hoppas att läsarna kan läsa mellan raden och fattar. Det är liksom likställt med utomjordingar som kommer och räddar mänskligheten från undergång . Gott nytt och låt oss hoppas att 2023 blir ett bättre år för alla oss skuldsatta.

Det är hjärnan som reagerar med att hitta lösningar för inre konflikter, då reagerar den som brainstorming, hittar på alla (o)möjliga lösningar för att ta bort konflikten. Våra hjärnor är inte kapabla att acceptera att det inte finns någon lösning, de fortsätter tankeverksamhet tills en lösning har funnits. Att ha en fantasilösning som beskrivits är aldrig seriöst. Tycker det var modigt att skriva och ventilera. Och hoppas att läsarna kan läsa mellan raden och fattar. Det är liksom likställt med utomjordingar som kommer och räddar mänskligheten från undergång . Gott nytt och låt oss hoppas att 2023 blir ett bättre år för alla oss skuldsatta.

Intressant detta. Jag vet ibland när jag verkligen hade kört fast att man fantiserade om alltifrån att ta sitt liv och få ut på livförsäkringen till att jobba på en oljeplattform i Norge vidare till att begå någon konststöt och massa andra fullständigt sjuka och orealistiska scenarion så du har helt rätt där.

Det är mycket som felat hos KFM för mig. Jag har ju nämnt att dom dragit och fördelat 2000 kr för mycket en månad med.
Så ni verkar ha lite problem här och där.
Dragit? Utveckla gärna.

Dragit? Utveckla gärna.
Med risk för att jag minns galet så hade utl räknats om, typ 2k högre förbehåll, men arbetsgivaren följde tidigare beslut, drog 2k för mycket.

Med risk för att jag minns galet så hade utl räknats om, typ 2k högre förbehåll, men arbetsgivaren följde tidigare beslut, drog 2k för mycket.
Kronofogden drog med andra ord ingenting, arbetsgivaren gjorde det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp