- Meddelanden
- 27
- Mottagna reaktioner
- 15
- Poäng
- 47
1.6 millar. Säkert 500k av dessa är räntor.Känner med dig! Hoppas samtalet med hyresvärden på måndag ger en plan som funkar för dig!
Hur mycket är din skuld utöver hyrorna?
1.6 millar. Säkert 500k av dessa är räntor.Känner med dig! Hoppas samtalet med hyresvärden på måndag ger en plan som funkar för dig!
Hur mycket är din skuld utöver hyrorna?
Ja, räntan gör allt så mycket värre och hur de gått upp senaste tiden1.6 millar. Säkert 500k av dessa är räntor.
Men jag hoppas du har en hyresvärd som går att komma överens med, förstår stressen över ekonmin för den hänger över mig med varenda jävla dag..Jag tar fullt ansvar men svårt när skulderna knappt minskarDet är mycket som felat hos KFM för mig. Jag har ju nämnt att dom dragit och fördelat 2000 kr för mycket en månad med.Det borde gått om alla förutsättningar är på plats. Med det sagt gör jag det inte jätteofta, osäker om jag haft någon sådan under 2022.
Va?”ett tredje världskrig eller en solstorm som slår ut all” det enda jag ser i det du skriver är att du önskar hela världen olycka för att DU ska slippa betala din skulder som DU själv förorsakat. Det är ganska egoistiskt. Istället för att hoppas på såna saker borde du hoppas på att en dag vakna upp och inse att du är en pappskalle som borde ta tag i saker istället. Det är inte synd om dig. Inte nånstans. Blir mäktigt irriterad på att du hoppas på olyckor i världen istället för att ta tag i ditt liv. Patetiskt. Hoppas du lärt dig en läxa om du nu blir hemlös
Vadå va? Snubben skrev att han önskar ett tredje världskrig eller en solstorm så alla råkar illa ut men där han slipper betala sina skulder
Det är hjärnan som reagerar med att hitta lösningar för inre konflikter, då reagerar den som brainstorming, hittar på alla (o)möjliga lösningar för att ta bort konflikten. Våra hjärnor är inte kapabla att acceptera att det inte finns någon lösning, de fortsätter tankeverksamhet tills en lösning har funnits. Att ha en fantasilösning som beskrivits är aldrig seriöst. Tycker det var modigt att skriva och ventilera. Och hoppas att läsarna kan läsa mellan raden och fattar. Det är liksom likställt med utomjordingar som kommer och räddar mänskligheten från undergång . Gott nytt och låt oss hoppas att 2023 blir ett bättre år för alla oss skuldsatta.Vadå va? Snubben skrev att han önskar ett tredje världskrig eller en solstorm så alla råkar illa ut men där han slipper betala sina skulder
Det är hjärnan som reagerar med att hitta lösningar för inre konflikter, då reagerar den som brainstorming, hittar på alla (o)möjliga lösningar för att ta bort konflikten. Våra hjärnor är inte kapabla att acceptera att det inte finns någon lösning, de fortsätter tankeverksamhet tills en lösning har funnits. Att ha en fantasilösning som beskrivits är aldrig seriöst. Tycker det var modigt att skriva och ventilera. Och hoppas att läsarna kan läsa mellan raden och fattar. Det är liksom likställt med utomjordingar som kommer och räddar mänskligheten från undergång . Gott nytt och låt oss hoppas att 2023 blir ett bättre år för alla oss skuldsatta.
Dragit? Utveckla gärna.Det är mycket som felat hos KFM för mig. Jag har ju nämnt att dom dragit och fördelat 2000 kr för mycket en månad med.
Så ni verkar ha lite problem här och där.
Med risk för att jag minns galet så hade utl räknats om, typ 2k högre förbehåll, men arbetsgivaren följde tidigare beslut, drog 2k för mycket.Dragit? Utveckla gärna.
Kronofogden drog med andra ord ingenting, arbetsgivaren gjorde det.Med risk för att jag minns galet så hade utl räknats om, typ 2k högre förbehåll, men arbetsgivaren följde tidigare beslut, drog 2k för mycket.