Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hyrbil med betalningsanmärkning

Hej behöver hjälp fick en anmärkning hos kfm som jag betalt så den ska sekretessbeläggas.. nu är det så att jag tänkte hyra en bil imorn och undrar om dom kommer neka mig hyrbilen... på uc står det att anmärkningen är kvar som obetald . Det har inte uppdaterats än.. macken är circle k på vilkoren står det att personen kollas via creditsafe och allmänna upplysningar av vad jag förståd.. så hjälp mig någon kommer jag få hyra eller stå o skämmas?

Jag vet faktiskt inte hur det ligger till med Statoil. Men hos Hertz kan du hyra. Det har jag gjort i alla år.

Jo men heryz hade inga lediga... någon annan som vet hjälp kan man hyra hos circle k tidigare statoil.. mam betalar ju i förskott så borde väl gå.. vet någon?

OkQ8 har aldrig tagit någon kreditupplysning på mig. Bara jag har betalat med ett Mastercard/Visa så har allt varit lugnt.

Jag har för mig att jag ryktesvägen har hört att Statoil har slutat med kreditupplysningar då hyrbilskunderna ringde och skällde ut kundtjänst för att de fick en kopia av en kreditupplysning med posten ett par dagar efter att de hyrt bil. Men det är inget jag vågar säga om det stämmer eller inte. Och att de nu lutar sig mot att om du är värdig nog att ha ett Mastercard/Visa kort är du nog värdig att hyra bil.

Ja de får man hoppas på annars blir de surt . Återkommer med en uppdatering vid kl 18.00.. om någon annan har några erfarenheter kring detta skriv gärna så man hinner avboka o skita i det

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp