Du skriver hela beloppet. Du ska ju oxå ange att ni är två i hushållet.Hej!
har hyra på 9700+ 1500-2000 i el varje månad
Vi är 2 stycken
vilket belopp skall jag skriva som boendekostnad när jag räknar på förbehållsbeloppet
Är det hushållsel så ska du inte ta med det då den ska betalas med förbehållsbeloppet, endast el för uppvärmning får du behålla extra förHej!
har hyra på 9700+ 1500-2000 i el varje månad
Vi är 2 stycken
vilket belopp skall jag skriva som boendekostnad när jag räknar på förbehållsbeloppet
Så 9700 utan elen då, som är hushålls elDu skriver hela beloppet. Du ska ju oxå ange att ni är två i hushållet.
Precis.Så 9700 utan elen då, som är hushålls el
Hushållsel för 2000 kr?? Det lät väldigt mkt.Så 9700 utan elen då, som är hushålls el
Nej. Har hyresrätt 114 m2 och två Gaming ungarHushållsel för 2000 kr?? Det lät väldigt mkt.
Storleken bör ju inte ha så stor påverkan på hushållselen om ni inte har mängder med ljuskällor mm i alla rum. Säker på att det tex inte är någon form av uppvärmning med? Vi drar runt en villa på 90m2 med luftvärmepump och den vanliga hushållselen (2 vuxna 1 barn) plus liten stuga på tomten med eluppvärmning (bebodd året runt av 1 vuxet barn) på ungefär samma kostnad som ni för elen.Nej. Har 114 m2 och två Gaming ungar
Minar dom bitcoin eller?Nej. Har 114 m2 och två Gaming ungar

Låter ändå orimligt m hushållsel för 2000 kr/mån.Nej. Har 114 m2 och två Gaming ungar