Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

hyra skidor med betalningsanmärkning

Känner en mycket stor stress. Är medbjuden på skidresa vilket känns som en Lyx utan dess like!
Men jag kommer bli tvungen att hyra skidor. Har någon annan gjort det med betalningsanmärkningar? Har inget skuldsaldo men är ändå nervös. Tänk att stå och bli nekad att hyra inför alla vänner...

Ring och kolla med skiduthyrningsfirman innan du åker dit. Går ju att ringa anonymt och bara fråga...

Beroende vart du ska åka så går det att boka hyra online innan du åker, har de en hemsida kan du gå in och boka online och behöver inte ta det irl. Lycka Till!!

Oj jag förstår precis hur du känner! Men gör som Olle sa... ring och fråga. Då kan du också få information om vad hyran kostar och är det inte så stort belopp så har du kanske en spargris hemma du kan tömma! Eller om du har vänner eller kollegor så kan du säkert låna ett par skidor!

Tar dom kreditupplysning för skidhyra?
Jag trodde dom sparade kontokortsnumret i sitt system och försöker dra pengar den vägen om man inte får igen skidorna..

Kikade på nån hemsida för något som hette hyrskidan, verkar ligga i närheten av åre, där står det inte ens i villkoren något om kreditupplysning

Det är möjligt att de inte tar kreditupplysning men samtidigt gör de väl det tom för att hyra film ...

Om dom är dina vänner så finns det nog kanske en enda av dom du kan säga som det är till och att den personen hyr skidorna åt dig så du slipper tänka mer på det. Oavsett om du hade fått hyra dom själv eller inte. Finns ingen sån person så är det inte dina vänner.

Tror i övrigt risken att inte få hyra skidor är liten. Man betalar ju för uthyrningen i förskott.

Men oavsett vad så försök prata med en av dina vänner på förhand och gör upp det hela.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp