Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hyra/låna bil (kf)

Utifrån artikeln verkade det vara något fuffens i bolaget.
Ja här osar det katt :D

Jag tror det är mer undantag än regel att förmånsbilar osv utmäts. Nu verkar ju inte detta ha varit en förmånsbil då företaget hävdat att mannen bara nyttjat i tjänsten vilket motbevisades eftersom mannen inte fått lön och dessutom haft sitt barn att övningsköra :)

Intressant fråga det här med hyrbil när man har löneutmätning. Kommer själv vara i behov utav en hyrbil 3 dagar under jul. Får se hur det går. Men läser man deras krav osv så verkar det rätt kört.
Kan själv tycka att det borde vara okej att få hyra en bil nån dag.
När man helst inte ska äga någon bil under löneutmätning.

Intressant fråga det här med hyrbil när man har löneutmätning. Kommer själv vara i behov utav en hyrbil 3 dagar under jul. Får se hur det går. Men läser man deras krav osv så verkar det rätt kört.
Kan själv tycka att det borde vara okej att få hyra en bil nån dag.
När man helst inte ska äga någon bil under löneutmätning.

men precis! Hur ska du gå tillväga? Ska du låna av någon kompis eller något?

Jag fick inte hyra bil varken på OKQ8 eller cirkle k. Detta var för 1 år sedan men tror inte det ändrats.
Är svårt med vissa saker när man ställt till det så för sig. Inte ens bredband (Telia) får jag ha.
biluthyrare kan jag iofs förstå om det skulle uppstå skador eller p-böter.

Jag fick inte hyra bil varken på OKQ8 eller cirkle k. Detta var för 1 år sedan men tror inte det ändrats.
Är svårt med vissa saker när man ställt till det så för sig. Inte ens bredband (Telia) får jag ha.
biluthyrare kan jag iofs förstå om det skulle uppstå skador eller p-böter.

ja det är nog tufft som du säger när man ställt till det så för sig.
Jag längtar redan tills man får skuldsanering beviljad nåndag och sen lida 5 år och sen fri och göra vad man vill

men precis! Hur ska du gå tillväga? Ska du låna av någon kompis eller något?
Nä det blir nog det säkra kortet, kollektivtrafik. Men ska ändå ge det ett försök och höra mig för lite. Just bilfrågan som är så påtaglig med löneutmätning. Resulterar snart i att man måste ta om körkortet pga så lite bil man kört

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp