Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hyra lägenhet med betalningsanmärkningar? Har barn.

Om man väljer o separera får man hyra lägenhet då om man har betalningsanmärkningar?:( Om jag o min sambo går isär o jag behöver flytta hur lätt kommer de bli för mig o få hyra lägenhet då?:( Har tolv betalnings anmärkningar dock inte skuld saldo hos kronofogden allt e borta betalt. Har aldrig haft skuld hos hurrsvärd utan är dumma sms lån:(

Om man väljer o separera får man hyra lägenhet då om man har betalningsanmärkningar?:( Om jag o min sambo går isär o jag behöver flytta hur lätt kommer de bli för mig o få hyra lägenhet då?:( Har tolv betalnings anmärkningar dock inte skuld saldo hos kronofogden allt e borta betalt. Har aldrig haft skuld hos hurrsvärd utan är dumma sms lån:(
Här i denna kommun som jag bor så accepterar kommunala bostadsbolaget anmärkningar och även skuldsaldo . Dock så måste förbehållsbeloppet täcka hyran

Aha så de är olika i olika kommuner....
Och olika i olika bostadsbolag i samma kommun. En del godkänner upp till två anmärkningar, en del ingen anmärkning i min kommun. En del accepterar om man har borgensman.

Det kan vara så att du har rätt att behålla boendet och din sambo får skaffa nytt boende.

Det kan bli riktigt knivigt tyvärr. Är själv i liknande sitts. Hur ser bostadssitutionen ut i din kommun? En del bostadsbolag accepterar några enstaka betalningsanmärkningar om man inte har något skuldsaldo och kan fixa någon som kan stå som borgensman. Kolla även runt med privata hyresvärdar.Annars kanske du kan hyra i andrahand? Socialtjänsten kan i vissa fall hjälpa till med boende, men då ska man mer eller mindre stå på gatan och inte kunna ordna boende alls på egen hand samt ha andra svårigheter än "bara" vara utan bostad tyvärr, men även det kan variera från kommun till kommun vad för hjälp med boendelösning som eventuellt kan finnas från dem. Hoppas att det löser sig <3

Den dom ska ha barnet har rätt till lägenheten.

Kolla upp sambolagen
Tror den som har mest behov av lägenheten får stanna i den
Och den som har barnen får nog ha lägenheten också som ovan skrev

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp