Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Husvärdering

Haft en värderingsman hitskickad från kfm för värdering av mitt hus.
Värderingsmannen kom fram till ett övervärde efter försäljningskostnader på 89k. Jag har inte hört något sen men är det troligt att de tar huset för det övervärdet?

Hur stora är dina skulder? 89 t övervärde är inte mkt.

Värderingsmannen kom fram till ett övervärde efter försäljningskostnader på 89k. Jag har inte hört något sen men är det troligt att de tar huset för det övervärdet?
Det låter inte så troligt att det blir något av det då övervärdet äts upp av alla kostnader osv.

1,2 milj.
Bor i norra värmland och det är allmänt svårt o sälja för jag har försökt själv innan.
Alldeles för lite övervärde i förhållande till skuldstorlek, hoppas du får behålla huset. Eller vad tror du @Lasseman

Värderingsmannen gör inga sådan beräkningar, den ska berätta vad kåken är värd, inget annat.

Jag hoppas ingenting.
Skulle gissa att utmätning upphävs
Lite hoppas du väl att människan får behålla huset (ok skojar, du hoppas inte);)
Det var din andra mening som var svar på frågan. Tack!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp