Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur vet man om ett inkassbolag äger skulden?

Hej,
Hjälper en bekant som jag har skrivit om tidigare.

Denne har 6 ärenden hos Gothia Inkasso, samtliga bolag förutom just Gothia har varit väldigt hjälpsamma med upplägg/ackord/avbetalningsplan.

Gothia vägrar allting.

Kan det hända att Gothia Inkasso inte äger skulden utan bara driver in den? Kan man få reda på detta på något sätt? Eller är det Gothia som förmodligen äger samtliga ärenden?

Hej,
Hjälper en bekant som jag har skrivit om tidigare.

Denne har 6 ärenden hos Gothia Inkasso, samtliga bolag förutom just Gothia har varit väldigt hjälpsamma med upplägg/ackord/avbetalningsplan.

Gothia vägrar allting.

Kan det hända att Gothia Inkasso inte äger skulden utan bara driver in den? Kan man få reda på detta på något sätt? Eller är det Gothia som förmodligen äger samtliga ärenden?
Hur gick det med Gothia? Jag ska ge mig på och tänkte göra en ackorduppgörelse med dom. Vilka inkassobolag har varit väldigt hjälpsamma med ackorduppgörelse?

Hur gick det med Gothia? Jag ska ge mig på och tänkte göra en ackorduppgörelse med dom. Vilka inkassobolag har varit väldigt hjälpsamma med ackorduppgörelse?

Alla förutom just Gothia :D

Alla andra var tillmötesgående.

Kan tänka mig att Gothia inte var tillmötesgående. Jag har skulder hos Lowell, Gothia, Intrum och Visma. Gjorde du någon ackorduppgörelse med någon av dom? Alektum var väldigt tillmötesgående så den ackorduppgörelsen är klar.

Gothia var väldigt tillmötesgående. Sänkte skulden från 20000 kr till 16000 kr. Visma däremot och Lowell var inte ett dugg tillmötesgående. Dom ville öht inte dra av en enda krona.

Det bör stå på mina sidor vem som är fordringsägare

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp