men innan gick vi säkert 15k minus varje månad ... nu mellan 13-20k plus varje månad ! En del skillnad
Det kändes tungt när breven kom från kronofogden först men sen jäkligt skönt när alla skulderna är inne och du slipper all jäkla post och alla påminnelser från 25 olika bolag varje månad ! Så bara kämpa på där ute 
2020 har verkligen varit ett speciellt år , släppte alla små lån till kronofogden och fortsatte betala två stora lån . Utmätningen har gått bra och även betalningen till dom två stora lånen . Nu minskar det rejält varje månad , denna månaden minskar det med 18 500 kr totalt för oss båda ! Sambon är klar med sina skulder i juni/juli . Jag har 59 betalningar kvar på mitt stora Handelsbanken lån så nu kan man äntligen ser framåt även om det är ett par år framåtmen innan gick vi säkert 15k minus varje månad ... nu mellan 13-20k plus varje månad ! En del skillnad
Det kändes tungt när breven kom från kronofogden först men sen jäkligt skönt när alla skulderna är inne och du slipper all jäkla post och alla påminnelser från 25 olika bolag varje månad ! Så bara kämpa på där ute
![]()
Nej ! För vi har hela sambons lön att leva på dåMen du skulle få problem om det ändrades till ett maxbeslut va?
kommer inte jämka 2021 ens
så kommer i princip leva på minimum då 
Bara mina Avgifter med påminnelser och andra avgifter kostade 3000 kr /mån innanMen du skulle få problem om det ändrades till ett maxbeslut va?
så väldigt glad jag gjorde så här 
Nej ! För vi har hela sambons lön att leva på dåkommer inte jämka 2021 ens
så kommer i princip leva på minimum då
![]()
Ja eftersom jag ändå inte jämkar i januari så får jag inget extra ändåMen först till sommaren? Skulle det funka även om det läggs max i morgon?