Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur vanligt är det egentligen att polisen gör en distans utmätning när man blir stoppad ?

Hur ofta det sker i förhållande till fordonsstoppen som görs vet jag inte.
Jag skulle gissa att det i snitt är frågan om närmare 5 än 10 fordon per dygn sett över tid.
I påskhelgen var det lite mer tror jag.

Om man har en billig bil som man behöver för att kunna ta sig till och från jobbet? Tar dem verkligen en sådan om man har skulder och pågående löneutmätning?
Det vore ju trist, man kan ju tom få behålla för bensin på löneutmätning så man får ju ha en billig bil. Finns det någon kommunikation mellan polisen och KF då?

Om man har en billig bil som man behöver för att kunna ta sig till och från jobbet? Tar dem verkligen en sådan om man har skulder och pågående löneutmätning?
Det vore ju trist, man kan ju tom få behålla för bensin på löneutmätning så man får ju ha en billig bil. Finns det någon kommunikation mellan polisen och KF då?
Det är Kronofogden som beslutar om utmätning och Polismyndigheten biträder med säkerställandet av egendomen.

Polisen gör ingenting utan kfms beslut när det kommer till utmätning.

Polisen kan beslagta bilar av andra skäl och skiter nog då i om den behövs till jobbet eller ej

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp