Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur stor skillnad gör en medlåntagare?

Jag är kraftigt överbelånad, och min sambo kan tänka sig att stå med på ett lån.

Hen har inga blancolån eller krediter.

Blir det digital signering för båda på tex remember eller skickas det massa papper om man står två på ett lån?

Jag är kraftigt överbelånad, och min sambo kan tänka sig att stå med på ett lån.

Hen har inga blancolån eller krediter.

Blir det digital signering för båda på tex remember eller skickas det massa papper om man står två på ett lån?

Jag får inga fler blancolån själv vill tilläggas.
Dock har jag 800’ i årsinkomst.

Allt sker digitalt om ni väljer rätt bank. Väldigt fåtal kör fysiskt.
Och ja, det är väldigt förmånligt med medlåntagare.

Ok! Vilken bank ska vi gå på?
Jag har redan Collector, remember, sevenday och ikano:

Allt sker digitalt om ni väljer rätt bank. Väldigt fåtal kör fysiskt.
Och ja, det är väldigt förmånligt med medlåntagare.

tror du det går igenom trots mina höga blancolån?

Bolån på ca 6’ men hus värderat till 12’

tror du det går igenom trots mina höga blancolån?

Bolån på ca 6’ men hus värderat till 12’
Hur mycket har du i blanco totalt och vad har din sambo för inkomst? Varför inte söka via Lendo? Oavsett så tror jag dock att det är bäst att din sambo står som huvudsökande och du som medsökande.

Hur mycket har du i blanco totalt och vad har din sambo för inkomst? Varför inte söka via Lendo? Oavsett så tror jag dock att det är bäst att din sambo står som huvudsökande och du som medsökande.

Min blanco är 1,6 och sambo inkomst 560’

Vad är det du vill göra? Ta ett nytt lån eller få ner räntan? Hur är lånen fördelade och vad har du för räntor? Är räntorna inte skyhöga så är det nog inte ens värt för er att ändra idag.
Även fast du har en hög lön så har du och sambon tillsammans mindre i årsinkomst än vad du har i lån.

Om din sambo litar på dig och du är pålitlig så är det nog bättre att hon söker ett lån själv och betalar av dina. Så kan ni skriva papper er emellan.

Egentligen mycket bättre att sambon står själv på lånet. Du dra bara ner ansökan och gör den sämre men är ju såklart en risk för sambon med

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp