Hur ställer sig storbanker

Hej alla fantastiska som hjälper.
Jag har precis tagit ett lån på wästgöta finans för att städa UC från ett billån. Och detta för att ta ett bolån. MEN min fråga är, kommer inte banken undra hur det lånet plötsligt blev avbetalat? Till saken hör att bolånet vill ja ta snart, och det billånet betalas av i slutet av månaden. Måste man vänta med bolån?
Tack alla kloka på förhand

Mila.
Fick du 300.000 hos Wästgöta?
Vad hade du för förutsättningar?

Sökte du 90.000?

8a hos Min Upplysning eller på din kopia?

Sen som svar på din fråga nej jag tror inte banken kommer undra varför du löste det lånet.

Varför skulle bankerna undra det? I så fall så svara bara att du tog ett samlingslån genom erbjudande du fick hos Wästgöta finans.
Skicka bevis om du behöver. Den banken har inte till uppgift att rapportera in ditt lån hos Wästgöta finans till UC så det spelar ingen roll. Dom vill bara veta att det inte är tvättade pengar isåfall.

Varför skulle bankerna undra det? I så fall så svara bara att du tog ett samlingslån genom erbjudande du fick hos Wästgöta finans.
Skicka bevis om du behöver. Den banken har inte till uppgift att rapportera in ditt lån hos Wästgöta finans till UC så det spelar ingen roll. Dom vill bara veta att det inte är tvättade pengar isåfall.

åh tack för du svarade på min fråga !

Jag hade 270 k blanco när jag sökte hos seb. Dom frågade aldrig om mitt blanco. Det var bara min sambo som frågade om mina lån hade betydelse när vi väntade på att bli beviljade. Dom svarade att dom flesta har billån så hade ingen betydelse.

Dock var min sambo ren och vi hade insatsen!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp