Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur ställer sig CSN till skuld/KFM?

Hej babes
Hur är det med att få CSN om man har skuldsaldo hos KFM?

Gör CSN en upplysning?

Tilläggas skall att en del av skulden hos KFM är just CSN.

Ponera att man ska börja plugga igen. Har man då rätt till lån/bidrag om man :

A: Har skuld hos KFM som INTE är till CSN
B: Har skuld hos KFM varav CSN utgör en del av den ;)

Senast ändrad:
A=B hehe, gissar vad du menar men du kanske skulle Edit...

Trots skuldsaldo har jag tidigare fått både lån och bidrag beviljar och utbetalt från CSN.
Jag kan inte minnas att de tog en upplysning, men vågar inte lova.
Det de kollar är att man skött betalningarna till dem tidigare och att man inte har något obetalt hos dom.

Jag står inför detta dilemma nu. Sökt lån/bidrag från CSN och en av mina anmärkningar är just från dom. Dock är det betalt sedan 2,5 år tillbaka.

Absolut! :)
De har nog väldigt mycket att göra, väntat i 4 veckor nu och de har inte ens påbörjat min ansökan. :eek: Ekonomin är på topp....NOT!
Nä topp är snarare botten här .. jag ska kontakta dem också & fråga om hur jag kan påverka under löneutmätning - jag kommer gå ner i lön snart o borde få godkänd nedsättning .. får jag inte det går det samma väg som resten

Nä topp är snarare botten här .. jag ska kontakta dem också & fråga om hur jag kan påverka under löneutmätning - jag kommer gå ner i lön snart o borde få godkänd nedsättning .. får jag inte det går det samma väg som resten
Hua! :/
Jag håller tummarna för dig Mirakel!

@Fina jag pratade med CSN idag o idag betalar jag 1800 o med ny inkomst så får jag betala 1500.. känns nästan omöjligt under en löneutmätning .. men jag trampar väl på så gott jag kan

@Fina jag pratade med CSN idag o idag betalar jag 1800 o med ny inkomst så får jag betala 1500.. känns nästan omöjligt under en löneutmätning .. men jag trampar väl på så gott jag kan

Nä, det kan nog bli svårt med ett förbehållsbelopp om ca 4800kr och som då ska täcka ALLA Dina omkostnader... :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp